Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@10:28:06 GMT

طرح تحول سلامت از افتخارات دولت تدبیر و امید

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۱۳۵۸

طرح تحول سلامت از افتخارات دولت تدبیر و امید

آقازاد گفت: طرح تحول سلامت از افتخارات دولت تدبیر و امید است که خدمات بسیاری در جای جای میهن اسلامی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید علی آقازاده، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات خیرین  نیکوکاران در کمک رسانی به مجموعه بهداشت و درمان گفت: در پنج سال گذشته به طور کلی در شبکه بهداشت و درمان در استان و کشور خدمات شایسته ای انجام شده و طرح تحول سلامت که از همان روزهای آغازین دولت تدبیر و امید آغاز شد خدمات گسترده ای را در جای جای میهن اسلامی و حتی در روستا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز عملکرد مطلوب و مدیریت هدفمند و مقتدر در سال های اخیر داشته است، افزود: مدیریت دراین مجموعه عملکرد قابل دفاعی در توسعه فضای بهداشتی و درمانی، توسعه نیروانسانی، کادرسازی و ساخت و تعمیر و بازسازی خانه های بهداشت روستایی داشته است.

این مقام مسئول طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک را شاه بیت تلاش مدیریت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک دانست و بیان کرد: در حال حاضر این مجموعه با 500 میلیارد ریال تسهیلات بانک ملت به مراحل پایانی نزدیک شده و با تحقق تعهدات دولت و وزارت بهداشت در سال 98 شاهد بهره برداری این مجموعه خواهیم بود.

استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: با راه اندازی طرح توسعه  بیمارستان ولی عصرسرانه ارایه خدمات استان مرکزی به میانگین کشوری می رسد.

دکتر محمد جمالیان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توجه به کیفیت، برنامه ریزی منسجم و هدفمند و همدلی و همکاری در حوزه بهداشت و درمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: توجه ویژه به حوزه پژوهش و تقویت اتاق فکر درمجموعه دانشگاه علوم پزشکی از اهداف جدی است که در آینده ددنبال خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشار به اهداف و برنامه های که در برای این مجموعه در دستور کار است افزود: بهبود شرایط خوابگاه های دانشجویی، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نظارت بر مراکز درمانی، تامین نیروهای متخصص در شهرستان ها از دیگر برنامه های است که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان دنبال خواهد شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی فتنه 88 آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس شاهرودی اردبیل نهم دی روز بصیرت دانشگاه علوم پزشکی طرح تحول سلامت تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، همایش علمی دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در محور‌های حکمرانی خانواده محور، حکمرانی سلامت خانواده محور، دانشگاه دوستدار خانواده برگزار شد.

در این همایش هفت نفر از پژوهشگران حوزه خانواده در موضوعاتی چون «اهمیت خانواده در بهره وری سازمانی»، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت»، «الگو‌ها و مدل‌های سطح حکمرانی سلامت خانواده»، «استاندارد‌های سلامت خانواده و رشد و تعالی خانواده»، «سلامت معنوی و خود مراقبتی در خانواده» و «تسهیلات، امنیت شغلی و زندگی و ازدواج در خانواده» صحبت کردند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی