Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول اردنی اعلام کرد که رژیم صهیونسیتی بارها از انجام برنامه‌های اردن برای تأسیس رآکتورهای هسته‌ای ممانعت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه‌ فرامنطقه‌ای رأی‌الیوم، خالد طوقان، رئیس سازمان انرژی اتمی اردن در برنامه تلویزیونی «جدل» اعلام کرد که یکی از سفرای رژیم صهیونیستی در کشورش درخصوص برنامه‌های تأسیس راکتورهای هسته‌ای اردن مداخله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوقان در ادامه افزود، رژیم صهیونیستی با فشار بر کره‌جنوبی و فرانسه برای به شکست کشاندن برنامه‌های تحقیقات هسته‌ای اردن تلاش‌های زیادی کرده است.

این مسئول اردنی خاطرنشان کرد که سفیر  رژیم صهیونیستی در اردن از همتای فرانسوی خود خواسته بود تا برنامه هسته‌ای اردن را تخریب کند و فشارهای مشابه زیادی نیز به همین منظور به سئول وارد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی اردن تصریح کرد: اردن مقادیر زیادی ذخایر اورانیوم در منطقه "سواقه" در اختیار دارد که می‌تواند برای صد سال آینده پاسخگوی اردن باشد و نیازهای آن را تأمین کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اردن رژيم صهيونيستي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است و اشاره کرد که نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بورل دیدگاه خود در مورد احتمال رویارویی هسته‌ای را به تشدید تنش‌ها بین شرق و غرب نسبت داد و بر لزوم باز نکردن دوباره آنچه به عنوان جعبه جنگ توصیف کرد، تاکید کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: رقابت‌های تجاری شرق و غرب به دلیل عدم اعتماد در حال تبدیل شدن به درگیری است و اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی خود و اتکا به روسیه، خود را تضعیف کرده است.

جوزپ بورل پیشتر گفته بود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، شهر‌های نوار غزه را در معرض ویرانی بیشتری نسبت به شهر‌های آلمان در طول جنگ جهانی دوم قرار داده است. 

بورل در سخنرانی خود در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه گفت: تعداد شهر‌های غزه بیشتر از شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم تخریب شد.

او افزود: می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی غزه آسیب دید که ۳۵ درصد آن به طور کامل تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت