Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه کمک‌داور ویدئویی (Video Assistant Referee) از پتانسیل علمی و فناوری داخل کشور استفاده کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال و بنا بر اعلام کمیته بازاریابی، بر این اساس، از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم‌های پردازش هوشمند تصویر که علاقمند به همکاری با فدراسیون در انجام این پروژه ملّی هستند دعوت می‌شود سوابق اجرایی خود را همراه با اساس‌نامه، مدارک ثبتی و مجوز فعالیت شرکت نهایتاً تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۶ دی ۱۳۹۷ به دبیرخانه فدراسیون به نشانی تهران، خیابان شیخ‌بهایی شمالی، دوازده‌متری سوم، پلاک ۴، طبقه ۲ ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از بررسی مدارک ارسالی، جهت بررسی‌های بیشتر و برگزاری جلسات فنی در محل فدراسیون، با شرکت‌های واجد شرایط تماس گرفته خواهدشد.

این فراخوان تنها به‌منظور شناسایی شرکت‌های توانمندِ علاقمند به همکاری با فدراسیون بوده و ارسال مدارک به این فدراسیون هیچ‌گونه حقی برای شرکت‌کنندگان در این فراخوان ایجاد نخواهدکرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبال میزان فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات مطرح شده درباره میزان چاپ پول در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار