Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه های ضدانقلاب و در راس آن‌ها کانال آمد نیوز از ابتدای هفته در فراخوان‌هایی از مردم و دانشجویان درخواست کرده بود تا در تجمع ۱۰ صبح روز دوشنبه در میدان انقلاب حاضر شوند.

بیشتربخوانید : بی‌بی‌سی از هول حلیم اعتراضات در دیگ فیلم تقلبی افتاد!

پس از این فراخوان ضدانقلاب که تنها عده معدودی  که حتی مشخص نبود چه تعداد از آن‌ها حتی رهگذر هستند ،در میدان انقلاب حضور پیدا کردند؛ رسانه‌های بیگانه با انتشار فیلم های آرشیوی سعی در موفق جلوه دادن این فراخوان کردند و حتی مدعی شلیک گاز اشک‌آور به تجمع‌گران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این رسانه‌ها بی‌بی‌سی فارسی بود که فیلم اغتشاشات ۹۶ را به جای تجمع روز گذشته منتشر کرد.

 

اما پس از مانور کامل رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی معاند از این فیلم آرشیوی و تلاش برای بحرانی نشان دادن اوضاع در میدان انقلاب، بی‌بی‌سی فارسی در اطلاعیه ای نوشت: «بی‌بی‌سی دریافته است که تصاویری که پیشتر از سوی مخاطبان برای بی‌بی‌سی و سایر رسانه‌ها ارسال شده بود، مربوط به تجمعی بوده که دی‌ماه سال 1396 در مقابل دانشگاه تهران برپا شده بود. به همین دلیل ضمن پوزش، این تصاویر را از شبکه‌های اجتماعی حذف می‌کنیم.»

هرچند که بی‌بی‌سی فارسی در یک فرار به جلو بابت این اشتباه که عده‌ای آن را عمدی می‌دانند عذرخواهی و فیلم را از خروجی خود پاک کرد اما بسیاری از رسانه‌های این جریان، حاضر به حذف این فیلم دروغین نشدند؛ کانال خبری من‌وتو هم از جمله این رسانه‌هاست.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد

در چند روز گذشته، فیلمی از مصاحبه یک دانشجوی مخالف تجمعات ضد صهیونیستی در آمریکا منتشر شد که کاشف به عمل آمد، این به اصطلاح دانشجو، کارشناس شبکه‌های معاند است.
 

دیگر خبرها

  • ماجرای «میدان گازی آرش» در آستانه پیچیدگی؛ چه باید بکنیم؟
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مهمترین اخبار ۱۶ اردیبهشت/ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد