Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی گفت: ایثار اجتماعی زمینه‌ساز همبستگی در جامعه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انصاری‌فرد مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی گفت: بنیاد شهید در حال تبیین فرهنگ ایثار اجتماعی است که در امتداد فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارد و لازمه امروز جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایثار اجتماعی زمینه‌ساز همبستگی در جامعه است.

انصاری فر با اشاره به اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تاب‌آوری را به آزمون نشستند و سربلند از آن بیرون آمدند عنوان کرد: با مشکلات زیادی که در جامع وجود دارد، کشور به تقویت روحیه تاب‌آوری نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی تصریح کرد: همین‌طور جانبازانی که بخشی از، وجود خود را در دفاع مقدس از دست دادند و آزادگانی که عمر خود را در زندان‌های مخوف دشمن سپری کردند از دیگر تصویرگران این ایثار خاموش‌اند.

انصاری‌فرد با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید مسئله درمان و خدمات‌دهی به جانبازان و ایثارگران است، بیان کرد:چند ماهی است که بیمه تکمیلی خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران مشکلات زیادی برای این افراد به وجود آورده است.

وی ادامه داد: ۱۷۵۰۰۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد شهید وجود دارد و برای ۱۲۳۰۰۰۰ نفر  بنیاد شهید با سختی بسیار قرارداد بیمه را منعقد کرد و مابقی بایستی توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مشکل بیمه بازنشستگان را از موارد دیگری عنوان کرد که بایستی توسط بنیاد بازنشستگان انجام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دار‌های اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رئیس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوز‌های لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و دارو‌های ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • تخصیص ارز ترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • تخصیص ارزترجیحی برای خرید تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • خبر قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • خبر خوش قاضی‌زاده هاشمی برای واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند