Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان، افزود: تکمیل و راه‌اندازی شهرک برق و فناوری اطلاعات به دلیل تولید حدود ۷۰ درصد از لوازم برقی صنعتی و سنگین کشور در استان زنجان اهمیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: باید با اجرای طرح‌های عملیاتی، دستاوردهای پژوهشی استان را به سمت رقابت‌های اقتصادی و تولید ثروت در جامعه سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی افزود: ۳۹ پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده که در تلاش برای اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها هستیم تا تحول اساسی در توسعه استان ایجاد شود.

استاندار زنجان بیان اینکه استان زنجان در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه تاریخی، ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برندسازی باید قالب عملیاتی به خود بگیرد و با آینده‌نگری و برنامه‌ریزی، برندها و المان‌های شهری مناسبی در زنجان طراحی و نصب شود.

حقیقی افزود: باید اجرای پروژه‌های دارای اولویت در استان زنجان مورد توجه جدی قرار گیرد، به طوری که باید با اولویت‌بندی پروژه‌ها، از هدر رفتن منابع و سرمایه‌های محدود جلوگیری شود و مواردی که برای استان کارکرد بیشتری دارد، به اجرا درآید.

وی ادامه داد: فعالیت‌های بخش خدمات به خصوص در حوزه گردشگری، ظرفیت بالایی دارد که تاکنون در استان زنجان بر روی آن کار نشده است به همین دلیل باید بر توسعه بخش خدمات به ویژه بخش گردشگری در استان زنجان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حقیقی با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس گردشگری در زنجان، گفت: ۱۰ اتوبوس گردشگری در زنجان جهت معرفی جاذبه‌های ویژه استان به گردشگران داخلی و خارجی راه‌اندازی شده است و امیدواریم که با اجرای طرح‌های جدید بتوان سهم بالای حوزه گردشگری در اشتغال و اقتصاد استان را احصا کرد.

کد خبر 4501547

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان پروژه عمرانی فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم بیرجند، درمیان و خوسف قرار دارد، علی مولوی حقیقی است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

طبق گفته مقام معظم رهبری مجلس جدید آرایش متفاوتی از مجلس گذشته خواهد داشت. به اعتقاد من برخی مستقل خواهند بود و برخی با وابستگی به یک جریان خاص وارد مجلس می‌شوند ولی در مجموع جناح بندی و طیف بندی بین جریان‌های انقلابی خواهد بود.

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد چیست؟

به نظر من تلاش برای حفظ امنیت و آرامش داخلی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اشتغال و … یک اولویت است که مجلس در این زمینه باید اقدام انقلابی انجام دهد. وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی را حضور مردم در این عرصه می‌دانند مجلس نیز باید راهکارهایی در این زمینه تدوین کند. و در هر حال معیشت مردمی بی شک یک اولویت است.

باتوجه به اقدامات دفاعی ایرانی در مواجهه با رژیم صهیونیستی حمایت تمام و کمال از نیروهای نظامی کشور برای مجلس یک اولویت است.


*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به کارنامه مدیریتی و اجرایی در حوزه امنیتی و اشرافیت به شرایط کشورهای همسایه و برخی دیگر از کشورها اولویتم عضویت در کمیسیون امنیت ملی است هر چند در کنار آن توجه ویژه به مسائل معیشتی مردم خواهم داشت.


*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و چه راهکاری برای رفع آن دارید؟

به نظرم ناپایداری در ثبات مدیریتی یکی از مشکلات خراسان جنوبی است و کوتاه بودن طول مدیریت در رده‌های میانی از یک طرف و در برخی موارد ناپختگی و ناکارآمدی مسئولین موجب شده که مشکلات به سرعت مرتفع مشوند.

کد خبر 6079687

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد