Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:32:57 GMT

زیبایی های زمستانی گردنه کوهستانی حیران/تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۲۳۶۸

زیبایی های زمستانی گردنه کوهستانی حیران/تصاویر

روستای گردشگر پذیر و گردنه کوهستانی حیران در شهرستان مرزی بندر آستارای استان گیلان واقع است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روستای گردشگر پذیر و گردنه کوهستانی حیران در شهرستان مرزی بندر آستارای استان گیلان واقع است.

این منطقه که چشم اندازهای زیبای کوهستانی در آن خودنمایی می کند، از طرف شرق به دریای خزر و شهر ساحلی و مرزنشین آستارا، از طرف غرب و جنوب به جنگل زیبای فندقلو و از شمال نیز به شهرهای مرزی کشور همسایه جمهوری آذربایجان مشرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • امدادرسانی به گردشگر گرفتار در پل خدا آفرین بازفت
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک