Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام پورعسکر کارگردان نمایش صحنه‌ای خدمتکار در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ، گفت: نمایش صحنه‌ای خدمتکار یکی از دو نمایشی است که جهت اجرا در سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی به نمایندگی از منطقه آزاد اروند حضور داشته باشد.

وی افزود: این نمایش توسط گروه" دیگر آبادان" تهیه و بهزاد وزیری بعنوان نویسنده و شهرام پورعسکر کارگردانی آنرا بعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان نمایش صحنه‌ای خدمتکار ادامه داد: شهرام پورعسکر، شیما سوزنگری و یلدا دهقانی سه بازیگری هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

وی به سایر عوامل این نمایش اشاره کرد وگفت: طراح صحنه را شهرام پورعسکر، نور؛ بهنام کاوه و بهنام تبار، موسیقی: پویا حاتمی و میلاد مطرقی، دکور: آریا زندی، علی عباسیه و امین محمدیان، بروشور: الهام چاسبی، دستیار کارگردان: سهراب منصوری و الهام چاسبی، مدیر صحنه: ایمان بازافت، منشی صحنه: سمیرا شعبانی و سرپرستی گروه را شهرام پورعسکر بعهده دارد.

پورعسکر درخصوص موضوع و زمان نمایش افزود: این نمایش در ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود و زندگی خدمتکاری را به نمایش می‌گذارد که در خانه مردی تازه به دوران رسیده کار می‌کند و دیگر مایل به ادامه کار نیست، مرد نیز از طریق روزنامه آگهی استخدام خدمتکار جدید داده است، از قضا همسر سابق مرد نیز با هماهنگی قبلی به دیدن مرد می‌آید و اتفاقاتی در این میان داستان را رقم می‌زند.

قابل ذکر است شهرام پور عسکر که بعنوان کارگردان نمایش "خدمتکار" درسی هفتمین جشنواره تئاتر فجر استانی به نمایندگی از منطقه آزاد اروند حضور خواهد داشت متولد ۱۳۵۹ و دارای مدرک تحصیلی لیسانس تربیت بدنی گرایش تربیت معلم می‌باشد و از سال ۱۳۸۱ با گذراندن کارگاه تخصصی تیاتر زیر نظر بهزاد وزیری در شهرستان آبادان فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

از جمله فعالیت‌های نامبرده می‌توان به نویسندگی و کارگردانی نمایش حصار قرمز درسال ۱۳۸۹ و شرکت در جشنواره سراسری روبان قرمز کرمان و کسب مقام دوم نویسندگی و سوم کارگردانی، نویسندگی و کارگردانی نمایش نبرد جهانی در سال ۱۳۹۰ و شرکت در جشنواره منطقه‌ای الیگودرز و کسب مقام نویسندگی دوم و کارگردانی اول و ... است.

انتهای پیام/ د

اجرای نمایش خدمتکار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایش تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان