Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروز بازدید بسیار موثری از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد داشته‌ایم، گفت: در این بازدید تمامی واحد‌های مسکن مهر تخریب شده شهید شیرودی بازدید شد و جلسات مفصلی با پیمانکاران ساخت این واحد‌ها برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشرفت فیزیکی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن مهر سرپل ذهاب با سرعت بسیار مناسبی در حال انجام است و از بیستم دی امسال  ۲ بلوک از این واحد‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

نبیان تصریح کرد: تا پایان دی ماه، ۶ بلوک از مجموعه ۵۰۴ واحدی مسکن مهر در سرپل ذهاب آماده بهره برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانیم: تسهیلات مسکن مهر افزایش نیافته است/ پرونده ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر سال آینده بسته می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با حمایت بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه مقاوم سازی و بهسازی این واحد‌ها انجام می‌شود، افزود: سازمان ملی زمین و مسکن عهده دار ساخت این واحد‌هاست و سعی می‌کند امکانات لازم را در اختیار پیمانکاران قرار دهد. ما هم سعی خواهیم کرد تا پایان سال این پروژه‌ها را تحویل دهیم.

وی  پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها را بین ۸۰ تا ۹۰ درصد دانست و افزود: این پروژه‌ها هم اکنون در مرحله سفیدکاری و نازک کاری قرار دارند و درب و پنجره دو بلوک به صورت کامل نصب شده است، تا پایان این ماه تمامی واحد‌ها و بلوک‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

نبیان درباره ایمنی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن مهر در برابر زلزله گفت: سازمان ملی زمین و مسکن تعهدات لازم را از پیمانکاران دریافت کرده و ایمنی تمامی این واحد‌ها از سوی مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی تأیید شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در زلزله اخیر ۶.۴ درصدی که در منطقه سرپل ذهاب رخ داد واحد‌های ساخته شده هیچ خسارتی ندیدند.

وی اظهار کرد: مقاوم سازی و ایمن سازی  واحد‌های مسکن مهر سرپل ذهاب  از سوی سازمان نظام مهندسی به صورت کامل نظارت می‌شود و مرحله به مرحله مقاومت تمامی واحد‌های ساخته شده در این مناطق به تأیید می‌رسد.

انتهای پیام/

واحدهای مسکن مهر۶.۴ در زلزله  درصدی آسیب ندیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد