Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نسخه نسل جدید ایران چک پانصدهزار ریالی با حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی و دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سازمان تولید اسکناس و مسکوک رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از اولین نسخه نسل جدید ایران چک پانصدهزار ریالی با حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی و دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سازمان تولید اسکناس و مسکوک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه با وجود مشخصه‌های امنیتی، ایران چک‌ها جدید دربالاترین سطح بین المللی ازنظر مشخصه‌های امنیتی است، گفت: از این پس به تدریج تمام اسکناس‌های بانک مرکزی بر مبنای مشخصه‌های امنیتی جدید تولید خواهد شد.

همتی از مدیریت وکارشناسان وکادرفنی سازمان چاپ برای تلاش جهت فراهم سازی امکان چاپ اسکناس‌های جدید قدردانی کرد

رئیس کل بانک مرکزی ابراز امیدواری کرد با رشد تولید وتوسعه اقتصادی وتلاش‌های بانک مرکزی در مدیریت بازار پول وارز شاهد تقویت هرچه بیشتر ارزش پول ملی باشیم

دژپسند نیز در مراسم رونمایی از ایران چک جدید گفت: امروز سندی رونمایی شد که بیانگر امید به آینده ایران با تکیه بر داشته‌های کشور است و این امر نشان از عزمِ جزمِ بانک مرکزی برای کمک به اقتصاد ایران در جایگاهی متناسب با ارزش‌های این مرز و بوم دارد.

وی افزود: یکی از دستگاه‌های اجرایی که می‌تواند زمینه ساز دستیابی به این هدف بزرگ باشد بانک مرکزی است و تلاش‌های مدیریت جدید این بانک، برای بازگرداندن ارزش پول ایران، حاکی از برنامه و همت بالای ایشان است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه عنوان کرد: تحولات اخیر بانک مرکزی بیانگر این نکته است که این نهاد تمام عوامل اختلال زا را تحت نظر دارد و در شرایط بحران برنامه ریزی و واکنش مناسبی از خود نشان می‌دهد.

گفتنی است، اسکناس یاد شده که با تکنولوژی پیچیده‌ای تولید شده امکان جعل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این فناوری در سال ۲۰۱۳ بر روی اسکناس یورو اعمال و پس از آن تنها کشور‌های معدودی موفق به انتقال دانش فنی، خط تولید و بهره برداری از این ویژگی امنیتی بر روی اسکناس‌های خود شده اند.

نوار درخشان، چاپ نوری- مغناطیسی متغیر، نخ امنیتی با قابلیت تغییر رنگ از مختصات ایران چک جدید است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراول پنجاه تومانی ایران چک ایران چک جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟