Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، علی تراب‌ پور اظهار کرد: پایین آمدن سطح هوشیازی راننده تانکر پشتیبانی یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اهواز در اتوبان آیت‌الله بهبهانی و در نزدیکی ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی جنب مصلی، موجب برخورد تانکر آتش‌نشانی با چهار خودروی شخصی شد که در نهایت با برخورد تانکر به دیوار ساختمان یک نمایندگی خودرو، متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده آتش‌نشانی که از ایستگاه سپیدار جهت آبرسانی به یکی از کارگاه‌های سازمان قطار شهری در نزدیکی ایستگاه مرکزی به ماموریت اعزام شده بود، حین این ماموریت دچار حادثه شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه به علت نقص فنی رخ نداده بلکه پایین آمدن سطح هوشیاری و سکته خفیف راننده تانکر پشتیبانی آب موجب حادثه شده است. این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و چهار خودرو و دیوار ساختمان نمایندگی خودرو نیز دچار صدمات جزئی شده‌اند.

تراب‌پور ادامه داد: در حال حاضر وضعیت سلامت راننده حادثه‌دیده مساعد است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه سکته خفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب