Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@08:29:59 GMT

برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به همت موسسه ضحی

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۳۶۶۶

برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به همت موسسه ضحی

به گزارش ایکنا؛ موسسه قرآنی ضحی استان کرمان طبق روال گذشته، مشغول برگزاری کلاس‌های قرآنی است. کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی و تجوید از جمله فعالیت‌های این مرکز قرآنی در ترم پاییز بوده که شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در ترم زمستان به مقاطع بالاتری از این کلاس‌ها راه پیدا خواهند کرد.

برپایی کارگاه یک‌روزه سبک زندگی قرآنی با حضور ابوالفضل بهرام‌پور و مسابقه حفظ 10 سوره آخر قرآن ویژه مقطع پیش‌دبستانی نیز از جمله برنامه‌های این مرکز در بهمن‌ماه سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می‌شود، موسسه قرآنی ضحی از سال 79 فعالیتش را آغاز و از سال 84 مجوزش را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده است. مهد قرآن ضحی و پیش‌دبستانی طاها نیز تحت نظر این مؤسسه اداره می‌شود.

موسسه ضحی در استان کرمان، شهرستان سیرجان، مهياشهر، کوچه بانک تجارت، پلاک 9 واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ضحی ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود