Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انتقال تیم فوتبال پدیده مشهد به شهر خودرو فردا و در جلسه پایانی بین مسئولان مربوطه نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فردا (چهارشنبه) و در آخرین جلسه مسئولان شرکت پدیده و شرکت شهر خودرو، انتقال تیم پدیده به فرهاد حمیداوی نهایی می‌شود.

در جلسه گذشته که انتظاری، مدیرعامل شرکت پدیده به همراه زارع صفت و بکائیان، اعضا هیئت مدیره این شرکت و حمیداوی، مدیرعامل شرکت شهر خودرو، در حضور رئیس هیئت فوتبال خراسان برگزار کردند، طرفین برای انتقال مالکیت باشگاه پدیده به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس توافق نهایی این انتقال فردا در جلسه پایانی نهایی خواهد شد. گویا هیچ بهانه‌ای برای این انتقال وجود ندارد و هم اکنون می‌توان پدیده را متعلق به شهر خودرو دانست.

هرچند این انتقال یک شرط مهم دارد و مسئولان ورزش استان از حمیداوی قول گرفتند، به محض انتقال، قبل از هر کاری بدهی سوبا، بازیکن آفریقایی این تیم را پرداخت کند تا خطر کسر ۶ امتیاز از این تیم دور شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده مشهد فوتبال شهر خودرو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی سرمربی خودروسازان و همکارانش امروز با چهره‌های برافروخته و خشمگین بابت اتفاقات بازی مقابل شمس‌آذر و از دست رفتن سه امتیاز حساس این دیدار، تمرین را آغاز کردند.

شرایط تمرین و جو سنگین حاکم بر آن به حدی بود که حتی یک لبخند ساده هم در صورت اعضای تیم دیده نمی‌شد. حسرت از دست رفتن امتیاز به فاصله دو دقیقه پس از رقم خوردن گل تساوی در قزوین، خودروسازان را دچار خشم و عصبانیت شدید کرده بود و آنها یک جلسه تمرین و ریکاوری متفاوت را سپری کردند. البته بازیکنان هم تحت تاثیر این باخت ناباورانه بودند.

جلسه سرپایی عنایتی با بازیکنان، بیشتر از روزهای عادی به طول انجامید و این شرایط باعث شد ورزشگاه ایران‌خودرو هنگام تمرین پیکان، غرق در سکوت باشد. موضوعی که ماه‌ها بود در کمپ ایران‌خودرو دیده نمی‌شد.

پیکان در دیدار مقابل شمس آذر با حساب ۲ بر یک شکست خورد آن هم در شرایطی که گل تساوی را در آخرین دقایق زد اما دو دقیقه مانده به پایان کار، گل خورد که حاصلی جز شکست نداشت.

دیگر خبرها

  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!