Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع  دستی و گردشگری استان با اعلام این خبر گفت : براساس تصمیمات شورای سیاست گذاری مقرر گردیده تا ظرفیتهای مرتبط با صنعت گردشگری بصورت منسجم در قالب یک غرفه متمرکز بنام استان به نمایش درآیدتا بازدید کنندگانداخلی و خارجی بتوانند با تمامی ظرفیت ها ، فعالیتها و توانمندیهای گردشگریاستان آشنا گردند  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت : تجربه موفق سالهای گذشته موجب شده تا برای حضور در این نمایشگاه با تمام توان برنامه ریزی کنیم.

وی تصریح کرد : آذربایجان غربی در همه ابعاد اعم از فرهنگ ، تاریخ هنر و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

او افزود : در دومین جلسه کارگروه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نیز از سوی معاون استاندار و رئیس کارگروه تاکید شد که همه دستگاههای اجرایی ذی ربط استان در این نمایشگاه همکاری و تعامل خوبی با این اداره کل داشته باشند .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع  دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در ادامه گفت :  برهمین اساس با تمامیفرمانداران ، شهرداران و مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان مکاتبات لازم انجام شده و برای همکاری وحضور ایشان در این نمایشگاه دعوتنامه های مربوطه ارسال گردیده است .

جباری ادامه داد : در حوزه صنایع دستی ، آثار و تولیدات شاخص بومی استان توسط هنرمندان مطرح صنایع دستی که که نشان ملی را در حوزه کاری خویش کسب کرده اند ، در معرض نمایش گذاشته خواهد شد .

او عنوان کرد : در این نمایشگاه همچنین جاذبه ها و ظرفیت ها ی گردشگری استان بهمراه اطلاعات مستند و دقیق در قالب انواع تولیدات فرهنگی ، نقشه و بروشور و فیلم های مستند عرضه می شود .

جلیل جباری همچنین اعلام کرد : مناطق نمونه گردشگری استان ، مکان ها و فرصت های سرمایه گذاری در بخشهای مختلف گردشگری اعم از بوم گردی ، طبیعت گردی ، گردشگری روستائی ، گردشگری تاریخی و فرهنگی از دیگر آیتم های غرفه این استان خواهد بود .

با توجه به اینکه گردشگری سلامت یکی از پتانسیل های بالقوه استان است لذا معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت استان اعم از بیمارستانها ، درمانگاههای تخصصی ، چشمه های آبگرم و آژانسهای مسافرتی فعال در این زمینه ، از بخشهای دیگر نمایشگاه برای استان می باشد .

گفتنی است این نمایشگاه از مورخه 23 الی 26 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیتهای این بخش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران معرفی شد و علاوه بر آن، ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران قرار گرفت.

رضا حیدری افزود: برای این فرصتها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد ویژه تعریف شده که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصتها را در کوتاهترین زمان به دست آورند.

حیدری اظهارکرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی نیز بین بازدیدکنندگان توزیع شد که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان‌غربی هستند.

وی ، هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: یافتن سرمایه گذار در حوزه بین المللی در زمینه گردشگری نیز از دیگر اهداف شرکت در نمیشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گروههای کالایی صنعت شامل صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته بندی و لوازم خانگی و صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات  بیمه، مالی و گمرک برگزار شد.

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران، هشت اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوریها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخشها و صنایع مختلف، امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس