Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان با بیان اینکه دوقلوهای اهل شهرستان حویق در آمبولانس اورژانس این استان به دنیا آمدند گفت:‌ حال این دو نوزاد و مادر جوان‌شان خوب است. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

پیمان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: شب گذشته 10 دی‌ماه دوقلوهای یک مادر باردار جوان در بخش حویق شهرستان تالش که با علائم زایمان مواجه شده بود در آمبولانس اورژانس 115 استان گیلان به سلامت متولد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: ساعت 23 و 19 دقیقه دیشب و پس از تماسی که با مرکز اورژانس 115 حویق جهت اعزام آمبولانس برقرار شد نیروهای این مرکز به سرعت جهت امدادرسانی به محل مورد نظر اعزام ‌شدند.

اسدی با بیان اینکه تقاضای اعزام آمبولانس برای کمک و امدادرسانی فوری به یک مادر باردار انجام شده بود خاطرنشان کرد: این تماس‌ها در حالی توسط شهروندان برقرار شد که این مادر باردار 20 ساله با درد شکمی مواجه شده بود.

کرمان| جشنواره دوقلوها در کرمان به روایت تصویرشهدای دوقلویی که ولادت و شهادتشان در سالگرد شهادت برادر بزرگترشان رقم خورددوقلوهای بسکتبال ایران : دخترها انگیزه شان بیشتر است

وی از اعزام آمبولانس جهت انتقال مادر باردار جوان به بیمارستان سخن گفت و ابراز داشت: این خانم تجربه نخستین بارداری خود را پشت‌سر می‌گذاشت که بلافاصله پس از منتقل کردن وی به داخل آمبولانس اورژانس مرحله زایمانش آغاز می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به اینکه تکنسین‌های اورژانس گیلان پس از مشاهده وضعیت تلاش خود را برای کمک به مادر شروع کردند افزود: فرزندان این خانم با کمک عوامل اورژانس 115 در سلامت کامل به دنیا آمدند.

اسدی جنسیت دوقلوهای یاد شده را یک دختر و یک پسر اعلام کرد و اظهار داشت: مادر جوان و دوقلوهایش با علائم حیاتی توسط مرکز فوریت‌های پزشکی حویق جهت تکمیل مراحل نگهداری و مراقبت به بیمارستان شهید بهشتی آستارا اعزام شدند.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام

یک تابلو نقاشی اثر «گوستاو کلیمت»، نقاش برجسته اتریشی که گمان می‌رفت از مدت‌ها قبل گم شده است، در یک حراجی به قیمت ده‌ها میلیون دلار به فروش رسید.

به گزارش ایسنا، «پرتره خانم لیزر» اثر «گوستاو کلیمت»‌ که در حقیقت تابلو نقاشی از تصویر یک زن جوان است که به علت درگذشت «کلیمت» ناتمام باقی ماند، در جریان حراجی که روز چهارشنبه برگزار شد، به‌رغم حاشیه‌هایی درباره موضوع و تاریخچه آن به قیمت ۳۲ میلیون دلار معادل ۳۰ میلیون یورو فروخته شد.

«رویترز» نوشت، این تابلو نقاشی که در ماه ژانویه و پیش از مزایده به نمایش گذاشته شده بود، درحالی مدت‌ها به عنوان یک اثر هنری گمشده در نظر گرفته می‌شد که در حقیقت چندین دهه در یک ویلای خصوصی واقع در وین نگهداری می‌شد. کارشناسان پیش از مزایده این اثر ارزش آن را بین ۳۰ الی ۵۰ میلیون دلار برآورد کرده بودند.

در این نقاشی یک سوژه احتمالاً نوجوان در لباس فیروزه‌ای و یک بالپوش گلدار با چشم‌های قهوه‌ای نافذ و موهای تیره و مجعد به همراه پس‌زمینه‌ای سرخ به تصویر کشیده است.

کاتالوگ‌های اخیر آثار کلیمت (۲۰۰۷ و ۲۰۱۲) موضوع این نقاشی پرتره را دختری ۱۸ ساله به نام مارگارت کنستانس لیزر (متولد ۱۸۹۹) دختر صنعتگر بزرگ آدولف لیزر، معرفی می‌کند. تحقیقات جدیدی که توسط خانه حراج وین انجام شده اکنون نشان می‌دهد که دو عضو دیگر از خانواده لیزر ممکن است به عنوان سوژه کلیمت به کار گرفته شده باشند: هلن لیزر (متولد ۱۸۹۸)، دختر بزرگ هنریت آمالی لیزر-لاندو و جاستوس لیزر و دختر کوچکتر آنها آنی لیزر (متولد ۱۹۰۱). خانواده لیزر متعلق به جامعه طبقه رده بالای وین و از حامیان مشهور گوستاو کلیمنت مدرنیست مشهور اتریشی بودند.

کلیمت احتمالا این نقاشی پرتره را در سال ۱۹۱۷، تنها یک سال قبل از مرگش بر اثر سکته مغزی، آغاز کرد. اینکه وقتی این نقاشی در استودیوی «کلمیت» بود و چه اتفاقی برای آن نقاشی پس از مرگ کلیمت در سال ۱۹۱۸ افتاد، مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد