Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پایین آمدن سطح هوشیاری و سکته خفیف راننده تانکر پشتیبانی آب این سازمان، موجب برخورد وی با چهار خودروی دیگر شد.

حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش رکنا، علی تراب‌پور رییس  آتش‌نشانی اهواز گفت: ماشین آتش نشانی به دلیل سکته راننده در اتوبان آیت‌الله بهبهانی و در نزدیکی ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی جنب مصلی با 4 خودرو تصادف کرد و در آخر با برخورد به دیوار ساختمان یک نمایندگی خودرو، متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده آتش‌نشانی که از ایستگاه سپیدار جهت آبرسانی به یکی از کارگاه‌های سازمان قطار شهری در نزدیکی ایستگاه مرکزی به ماموریت اعزام شده بود، حین این ماموریت دچار حادثه شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه به علت نقص فنی رخ نداده بلکه پایین آمدن سطح هوشیاری و سکته خفیف راننده تانکر پشتیبانی آب موجب حادثه شده است. این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و چهار خودرو و دیوار ساختمان نمایندگی خودرو نیز دچار صدمات جزئی شده‌اند.

تراب‌پور ادامه داد: در حال حاضر وضعیت سلامت راننده حادثه‌دیده مساعد است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرگ آیت الله هاشمی طبیعی نبود / آبان ماه به فاطمه هاشمی گفتند پدرش ترور می شود! کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! شکوفه مرا وارد منجلاب خودش کرد / نمی دانم به همسرم چه بگویم او بچه مرا در شکم دارد قباد وقتی فهمید باردارم آزمایش ژنتیک خواست / کتک های او باعث شد بچه ام در شکمم بمیرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش دختران در ایران رواج یافته است + جزییات تکاندهنده خبر پخش فیلم ناجور جکی چان در صدا و سیمای ایران در صدر اخبار جهان+ عکس ! دردسرهای یگانه دختری که پسر است / پسرها هنگامی که واقعیت را می فهمیدند مرا ترک می کردند گفتگو با شیر دختر تهرانی که 2 شبانه روز در ارتفاعات توچال زنده ماند / رام کردن گرگ ها مقصر اصلی پخش فیلم بدون سانسور جکی چان از تلویزیون کیش مشخص شد + فیلم و جزییات آخرین وضعیت پرونده‌های مشایی و بقایی از زبان دادستان تهران! شگفت‌زده شدن تماشاگران فوتبال از دیدن صحنه ای عجیب+ عکس مزاحم خانم ها سبیل اش را از دست داد تا زندان نرود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطار حادثه سلامت اخبار حوادث راننده عملیات آب برخورد سکته عکس فیلم تهران زندگی قتل زن خانواده دادگاه دختر تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد