Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان یزد گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان ایران (جام خلیج فارس) در گروه ب از 19 دی ماه جاری به مدت 2 روز در سالن ورزشی دانشگاه یزد برگزار می شود.

علی صبور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این پیکارها تیم های دانشگاه یزد، شهرستان اردکان و هیات زنجان به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسابقات گروه الف نیز با حضور تیم های بندرانزلی، کردستان، سپاهان اصفهان و گیلان، همزمان در رشت برگزار می شود.
دبیر هیات بدمینتون یزد تصریح کرد: در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه، تیم های اول و دوم جواز حضور در مرحله نهایی رقابتها را کسب می کنند.
صبور، ابراز امیدواری کرد، تیم های استان در رقابت های امسال با ارائه بازی های فنی و حمایت تماشاگران از گروه خود صعود و به مرحله پایانی پیکارها راه یابند.
دبیر هیان بدمینتون یزد، آمار ورزشکاران این رشته در استان را که به‌ صورت تفریحی فعالیت می‌کنند حدود 2 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: حدود 500 نفر طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.
صبور، مهم‌ترین مشکل هیات بدمیتون استان را کمبود بودجه برای اعزام تیم‌ها، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی ذکر کرد و حمایت خیران و حامیان مالی را در توسعه این رشته ورزشی موثر عنوان کرد.
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 6014/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر