Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از دوران های تاریخ ساز و گنجینه ارزشمند کشور بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار بابازاده عصر امروز در ستاد هماهنگی یادوراه شهدای عملیات های 4 و 5 دوران هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهارداشت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از دوران های تاریخ ساز و گنجینه ارزشمند کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نسل جدید در دوران جنگ تحمیلی حضور نداشتند و این دوران ارزشمند و مقدس را ندیده اند، لذا برگزاری یادواره های شهدا در عصر حاضر می‎تواند در شناساندن ارزش های والای دفاع مقدس کمک کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با راهکارهای فرهنگی و انقلابی باید به دنبال فعالیت ها و برنامه های ناب باشیم تا فرهنگ ایثار و شهادت، انقلابیگری و فرهنگی بودن در جامعه را ترویج دهیم.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که دشمن درحال تلاش برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و چهره های انقلابی است باید همگان به صورت شبانه روزی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، انقلابی، علمی، تلاش مضاعف داشته باشند.

سردار بابازاده از برگزاری یادواره های شهدای 4 و 5 دوران هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای انقلابی روستای نیارق ار توابع شهرستان نمین خبرداد و افزود: عملیات های شهدای 4 و 5 از بزرگترین و دشوارترین عملیات های دوران هشت سال دفاع مقدس بود که شهدای این عملیات ها از رزمندگان بزرگ انقلاب اسلامی بودند که با رشادت ها و جان فشانی های خود در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: گرامیداشت یادوخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و یادوخاطره شهدای عملیات های 4 و 5 باید با شکوه وعظمت خاصی در اردبیل انجام می شود.

این یادگار دوران دفاع  مقدس گفت: یادوراه شهدای عملیات های 4 و 5 هجدهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مهدیه اردبیل برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ساعت 14 روز 18 دی ماه  نیز همزمان با سالروز انقلاب مردم روستای نیارق در زمان انقلاب اسلامی یادوراه شهدای روستای نیارق با حضور مهمانان و سخنران کشوری در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند