Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@21:00:16 GMT

معرفی یک زن اهل سنت به عنوان سفیر ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۵۹۵۸

خرداد: معاون اول رئیس جمهور از معرفی فرماندار قصر قند (سیستان و بلوچستان) به عنوان سفیر ایران در برونئی خبر داد.
اسحاق جهانگیری ظهر امروز در جریان سفر به قصرقند اظهار داشت: حمیرا ریگی فرماندار شهرستان قصرقند به عنوان سفیر ایران در برونئی معرفی می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: حکم معرفی حمیرا ریگی به عنوان سفیر ایران در برونئی امشب در زاهدان قرائت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حمیرا ریگی یکی از فرمانداران موفق دولت بوده اند که خدمات زیادی در شهرستان قصرقند نیز انجام داده اند.
به گزارش تسنیم ریگی اولین فرماندار زن در دولت یازدهم و اولین فرماندار زن اهل سنت است که سکانداری فرمانداری شهرستان قصر قند را از 28 فروردین 1393 به دست گرفته است. برچسب ها: معاون اول رئیس جمهور ، فرماندار قصر قند ، سیستان و بلوچستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی

شهنوازان  فرماندار شهرستان تفتان  از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کرد.

شهنوازان با حضور در مناطق کوهستانی تفتان جنوبی در بخش مرکزی و بخش گوهرکوه روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف خسارات در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند. 

شهنوازان افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، بخشداران تابعه و مدیران دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص جاده ها،کشاورزی، باغات بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

عمرهاشمزهی مدیر آبفاتفتان  نیز گفت: چاه شرب آب کوته پایینوچاه آب شرب سایت آبرسانی از بخش گوهرکوه به شهر نوک آباد و همچنین چاه شماره دو کچ گوهرکوه به دلیل طغیان رود خانه مدار بهره برداری خارج گردیده اند ونیاز ضروری به لایه روبی دارند طی روزهای آینده با همکاری بخشداران، مدیرکل آبفا استان جهت لایه روبی چاه ها انجام میگیرد. 

کردی مدیر جهادکشاورزی تفتان  اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی خبر از خسارات  80 درصدی وارده به بخش کشاورزی و باغات زردآلو و سایر مرکبات داد. 

وی گفت در مدت بارش تگرگ و شدت بالای بارش و حجم زیاد آن به کشاورزان خسارات جدی وارد شد که میطلبد برای جبران خسارات وارده به کشاورزان مساعدت لازم با کشاورزان که قشر زحمت کش می باشد انجام گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز