Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پشتیبانی لازم از مبتکران و نخبگان انجام گیرد، گفت: اگر حمایت های لازم و کافی از این افراد انجام شود، محصولات مورد نیاز کشور توسط آنان تولید و تامین خواهد شد.

به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری عصر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار آذربایجان غربی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریمی کشور باید از مبتکران و فناوران حمایت شود تا شاهد پیشرفت در بخش فناوری های جدید باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اتفاق های بسیار خوبی در حوزه پژوهش و نوآوری آذربایجان غربی در حال شکل گیری است و با توسعه پشتیبانی از این بخش می توان رشد چشمگیری را در عرصه تولید شاهد بود.
وی بیان کرد: دانشگاه ارومیه، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی می توانند با متمرکز کردن کارهای ابتکاری خود زمینه پیشرفت در حوزه فناوری را فراهم کنند.
وی با اشاره به اینکه توسعه پارک علم و فناوری با وسعتی که در حال حاضر دارد در شهر امکان پذیر نیست، اضافه کرد: مسوولان این پارک با همکاری راه و شهرسازی زمین هایی که امکان واگذاری دارد را شناسایی کنند تا به صورت محدود در اختیارشان قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی در خصوص نمایشگاه پژوهش و فناوری نیز گفت: نمایشگاه بسیار خوبی بود و بخشی از مخترعان توانستند دستاوردهای خودشان را به نمایش بگذارند.
به گزارش ایرنا نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار استان با حضور محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی عصر روز سه شنبه در سالن نمایشگاه مجتمع فرهنگی ارومیه افتتاح شد.
این نمایشگاه / 11 تا 13 دی ماه/ از ساعت 10 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر در محل سالن نمایشگاه مجتمع فرهنگی ارومیه پذیرای علاقه مندان است.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي مبتكر استاندار آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند