Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق سابقه‌دار و اعتراف وی به ۲۳ فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس خبر داد. ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی گسترده و اشراف اطلاعاتی و رصد سرنخ های موجود در این پرونده، موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند.

انهدام باند سارقان منزل/ اعتراف به 75 فقره سرقت به ارزش 7 میلیارد تومانباند سارقان سابقه‌دار میلیاردی در اردبیل دستگیر شدندزاهدان| دستگیری سارقان خیابانی در ایرانشهر

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی موفق، ماموران متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ فروزان اظهار داشت: متهم در مقر انتظامی و در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از ارائه مستندات غیر قابل انکار، چاره ای جز اعتراف نداشت و به 23 فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان گنبدکاووس اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضائی، گفت: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از این گونه جرایم داشته و مردم می توانند در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران