Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی شامگاه سه شنبه در محل دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی در این جلسه با اشاره به اینکه فرماندار فومن باید برای حل مشکلات مردم میز خدمت را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محلات تشکیل دهد، اظهارکرد: اعضای شورای شهر و شهردار انزلی نیز در کنار سایر مسئولان حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر احمدی‌فرد با انتقاد از وضعیت تأسف‌بار بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی، افزود: متاسفانه بیمارستان شهید بهشتی انزلی از نظر پزشک متخصص به ویژه در روزهای تعطیل در وضعیت مطلوبی ندارد. متاسفانه به نظر می رسد جان شهروندان انزلی برای مسئولان امر اهمیت لازم را ندارد.

وی در ادامه خواستار حضور رئیس بیمارستان شهید بهشتی انزلی و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در جلسه هفته آینده شورای شهر انزلی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت مصالح، این موضوع را مانع مهم در مسیر اجرای پروژه‌های عمرانی شهر دانست و بیان‌کرد: مطالبات مردم در این زمینه به‌حق بوده و اعضای شورای شهر باید پاسخگوی این انتظارات باشند. مدیران و مسئولان شهری نیز باید در کنار اعضای شورای شهر و شهرداری با همدلی و تعامل انتظارات را محقق کنیم.

وی به مصوبه شورای شهر برای کمک مالی به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اشاره و تصریح کرد: از مسئولان در همه سطوح انتظار می رود به جای ایجاد چالش و تنش در بین مردم، به فکر رفع مشکلات شهروندان باشند.

احمدی فرد با اشاره به احداث سد لاسک، تأکید کرد: از دولت انتظار می رود در احداث پروژه‌های عمرانی تدبیر بیشتری داشته باشد. با احداث سد لاسک بر روی یکی از شریان‌های حیاتی تالاب انزلی عملا این تالاب بین المللی به سمت نابودی می رود و اگر مسئولانی که اصرار بر افتتاح این سد دارند معتقدند بهاین تالاب آسیبی وارد نمی‌شود پیوست مطالعاتی و محیط زیستی این طرح را منتشر کنند.

وی در ادامه همچنین به انتقال آب خزر به کویر به عنوان یکی دیگر از چالش‌های زیست محیطی گیلان اشاره و تصریح کرد: دولت معتقد است این پروژه چالش زیست محیطی برای خزر ایجاد نمی کند  اگر چنین است پیوست‌های مطالعاتی و محیط‌زیستی این پروژه برای اطلاع‌رسانی باید منتشر شود.

۴۵ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال افتتاح می شود

در ادامه این جلسه شهردار انزلی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های شهرداری بندرانزلی با وجود مشکلات بسیار در حال پیشروی است، اظهارکرد: ۴۵ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می رسد.  

حسن پورقربان افزود: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر انزلی در راستای محوطه‌سازی کارخانه کمپوست، مصالح مورد نیاز ربه صورت رایگان از کمیته پسماند شهرستان تامین شد.

وی با اشاره به حضور پنج شهر گیلان در پروژه بازآفرینی شهری، ادامه داد: سهم انزلی از اعتبارات تخصیص یافته ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. انزلی نخستین شهری است که شهرداری می تواند برای این پروژه از مشاوره استفاده کند.

کد خبر 4501883

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند