Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: اینکه مؤسسات به راحتی شماره تلفن افراد را کسب کرده و برای تبلیغات به مردم پیامک می‌دهند و مخل آسایش مردم می‌شوند، جای اشکال دارد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حتماً باید به این مسئله ورود کرده و با متخلفین برخورد کند. قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فعالیت برخی موسسات آموزشی که خود را به عنوان هلدینگ‌های معتبر معرفی کرده و تبلیغات پیامکی‌شان مخل آسایش مردم است، گفت: موسساتی از این دست، اصلا معلوم نیست که از کجا خودشان را معتبر، برند و ممتاز در ارائه خدمات اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اینکه این موسسات به راحتی شماره تلفن افراد را کسب کرده و برای تبلیغات به مردم پیامک می‌دهند و مخل آسایش مردم می‌شوند، این جای اشکال دارد. به نظر بنده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حتما باید به این مسئله ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.

احمدی‌لاشکی تصریح کرد: در کنار این موضوع ضرورت دارد کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به این بخش ورود کرده و به این مسئله بپردازد چرا که این مسئله مخل آسایش مردم است.

وی با بیان اینکه در صورت پیگیری، این گونه موارد رفع می‌شود تاکید کرد: تا زمانی که وزارت ارتباطات و یا مخابرات با این موسسات همکاری کنند مشکلات همین است چرا که بعید است اینگونه موسسات مجوزات رسمی برای اقدامات خود داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشت: اگر کمیسیون صنایع و معادن به این مسئله ورود کند قطعا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هم از این مسئله حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیامک تبلیغاتی نماینده نوشهر کمیسیون صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: طرح انضباط شهری سد معبر سیار از جمله وانتی‌ها و چرخی‌ها در ۱۲ منطقه از مناطق ۲۲گانه تهران با مشارکت پلیس راهور تهران با جدیت و قدرت اجرایی شده است.

مسعود رنجبریان افزود: این طرح به درخواست شهروندان و برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی که باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شود، اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: در این طرح عوامل انضباط شهری در مناطق ۲، ۳، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۲۱ با مشارکت پلیس راهور معابر را پاکسازی و رفع سد معبر می‌کنند و با وسایلی که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبله و سوبله یا رعایت نکردن مقررات حمل بار کرده اند، برخورد می‌کنند.

مسعود رنجبریان افزود: در این طرح پلیس راهور خودروی مالکان متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است