Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان از نحوه پرداخت وام دانشجویی نارضایتی هایی دارند به گونه ای که برخی از آنها از گرفتن وام منصرف شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح زاگرس، یکی از دانشجویان مخاطبان این پایگاه خبری از پرداخت وام دانشجویی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اعتراض کرده، و گفته: گویا تعداد از دانشجویان برای گرفتان وام دانشجویی به مبلغ 500 هزار تومان اقدام کردند که به دلیل هزینه های زیادی که دارد از گرفتن وام منصرف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گفته این دانشجو، برای پرداخت وام دانشجویی توسط دانشگاه علمی کاربردی بعد از پیدا کردن ضامن و تهیه مدارک که به بانک مهر ایران معرفی می شوند، در بانک مربوطه نیز به این دانشجویان گفته شده است که بایدبرای خودشان و ضامن مبلغ 110 هزار تومان واریز کنند!!

این دانشجو ادامه داد: وام دانشجویی 500 هزار تومان است برای تهیه مدارک مبلغی هزینه کرده ایم و از این طرف باید 110 هزار تومان پرداخت کنیم، پس چه نیاز به وام است همان 200 تومان را به حساب دانشگاه واریز می کنیم، برای یک وام 500 هزار تومانی که نباید اینقدر هزینه کنیم.!

 

در همین رابطه خبرنگار این پایگاه خبری با یک منبع آگاه گفت و گویی صورت داده است، این منبع آگاه اینگونه گفت: این ساز و کار ابلاغیه وزارت علوم است که از تهران ابلاغ شده، وزارت علوم با بانک قرص الحسنه مهر تفاهم نامه دارد و این شیوه نامه برای دانشگاه علمی و کاربردی ارسال شده است که  آن را اجرا می کند و استان ها در تصویب آن نقشی نداشته اند.

 

این منبع آگاه ادامه داد: این ساز و کار مشکلاتی دارد که مسوولان دانشگاه متوجه این مشکلات شده اند و گویا چند روز قبل نیز در جلسه ای مطرح شده است، اما آنها فقط مجری هستند باید اجرا کنند، البته ایرادات این طرح را مسولان دانشگاه می توانند به تهران ارسال کنند که برای سال های آینده مشکل بر طرف شود.     وی گفت: ساز و کار وام دانشجویی امسال دچار تغییراتی شده است ابلاغیه کشوری است و ربطی به استان ندارد.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • به وقتِ بیداری
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند