Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران مرزی آمریکا در مرزهای جنوبی این کشور با پرتاب گاز اشک آور به سوی مهاجران تلاش کردند از عبور آنان از مرز مکزیک جلوگیری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروهی از مهاجران قصد داشتند در تعطیلات سال نوی میلادی از شهر تیخوانا در مرز مکزیک وارد آمریکا شوند.  به گفته شاهدان، ابرهایی از دود سمی گاز اشک آور اطراف فنس های مرزی را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتاب گاز اشک آور به خاک مکزیک دو ماه پیش نیز خبرساز شد.  ورود مهاجران از مرزهای جنوبی آمریکا در روزهای اخیر با مرگ دو کودک که در بازداشت ماموران ایالات متحده بوده اند بار دیگر خبرساز شد.  سه شنبه گذشته یک کودک 8 ساله که در بازداشت ماموران آمریکا بود پس از اعزام به بیمارستانی در پایتخت مکزیک درگذشت.  چند روز پیش از آن نیز یک کودک 7 ساله در بازداشتگاه پلیس مرزی آمریکا جانش را از دست داد.  رئیس جمهور آمریکا قصد دارد، برای جلوگیری از ورود مهاجران به کشورش دیواری در مرز با مکزیک احداث کند اما بودجه ساخت این دیوار باعث جنجال میان دولت و کنگره شده جنجالی که به تعطیلی دولت منجر شد.  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرتاب گاز اشک اور مرز امریکا مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان


به گزارش تابناک، در پی تجاوزی که امروز ارتش رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب نوار غزه انجام داد یک منبع آگاه از نقشه‌های رژیم اشغالگر در گفتگو با سی‌ان‌ان ادعا کرد که عملیات اسرائیل در رفح محدود بوده و در چهارچوب  فشارها بر حماس انجام می‌شود.

سی ان ان امروز به نقل از این منبع اعلام کرد که اسرائیل پیش از تماس تلفنی روز دوشنبه «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برنامه خود برای تخلیه منطقه شرق رفح و اجرای عملیات در رفح را به اطلاع آمریکا رسانده بود.

منبع مذکور عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را بسیار محدود توصیف کرده و گفت که این تهاجم بزرگ به رفح نبود.

به گزارش تسنیم، درحالی که تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه وارد دویست‌ و چهاردهمین روز خود شده است، رژیم صهیونیستی از زمین و هوا، رفح جایی که بیش از یک و نیم میلیون آواره را در خود جای داده هدف حملات سنگین خود قرار داد.

تصاویری که شبکه های تلویزیونی مصر بامداد امروز سه شنبه منتشر کردند، از شدت حملات رژیم صهیونیستی به رفح حکایت داشت.

منابع امنیتی فلسطینی هم گزارش دادند که سه دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی به 200 متری گذرگاه مرزی رفح نزدیک شدند و چندین گلوله به سمت ساختمانهای گذرگاه هم مرز مصر شلیک کردند.

دیگر خبرها

  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد