Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: با این اوصاف وضعیت جهان در سال جدید چگونه خواهد شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عروس کینه جو شب با لباس سربازی بالای سر خواهرشوهر رفت + عکس جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس دوربین مدار بسته کار کثیف مربی مهدکودک با کودکان را لو داد کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ثریا از دست کاوه به رامین پناه برد/ اما او نیز بی ناموسی کرد تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! گفت و گو با مرد مشهدی که از شلیک تیر به سرش جان سالم به در برد اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. ترس مردم پایتخت با دیدن صحنه ای وحشتناک در اتوبان صدر+ تصاویر نابینا شدن خواننده خوب کشورمان / دعا کنید، این هنرمند وضعیت خوبی ندارد+ عکس خودکشی دختر تهرانی به خاطر شکست عشقی / اشکان در آخرین لحظات از مرگ ترسید

منبع: رکنا

کلیدواژه: جهان اینستاگرام سال پیام اینفوگرافیک عکس زندگی دختر زن قتل فیلم پسر پرونده تجاوز گذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

تنیسور شماره دوی جهان از حضور در مسابقات مسترز رُم کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • توافقاتی بر سر حرکتی جمعی برای برون رفت از وضعیت کنونی در غزه
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • اینفوگرافیک| پرترددترین فرودگاه‌ های جهان در سال ۲۰۲۴
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟