Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:46:54 GMT

از بزرگترین آدم برفی کشور رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۸۶۱۴

از بزرگترین آدم برفی کشور رونمایی می شود

به گزارش برنا،احمد قنبری،معاون فرماندار خلخال در جلسه جشنواره زمستان بیدار در خلخال افزود: شهرستان خلخال روز جمعه ۱۴ دی ماه میزبان نهمین جشنواره ورزش‌های زمستانی است.
وی اضافه کرد: در این جشنواره از بزرگترین آدم برفی کشور با حضور مسوولین استانی وعلاقمندان به حوزه ورزش وبا حضور مردم شهرستان خلخال رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبری اضافه کرد: در این جشنواره از ده شهرستان استان گروه‌های مختلف ورزش‌های زمستانی در رشته‌های مختلف اسکی، تیراندازی و سایر بازی‌های ورزش زمستانی دعوت شده که این جشنواره بهتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به ظرفیت عظیم شهرستان خلخال در حوزه ورزش‌های زمستانی گفت: امسال با تصمیم ستاد جشنواره‌های شهرستان خلخال این جشنواره در ورودی جاده خلخال به شاهرود روبروی کارخانه سیمان در منطقه طهرستان خلخال برگزار خواهد شد.
معاون فرماندار شهرستان خلخال افزود: مقدمات لازم برای برگزاری این جشنواره از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال برای حضور میهمانان ورزشی در شهرستان خلخال فراهم خواهد شد که ظرفیت زمستانی شهرستان خلخال به کل کشور معرفی خواهد گردید.
وی افزود:در کنار این جشنواره انواع ورزش‌های زمستانی از جمله ساخت تندیس‌های برفی، نقشه استان اردبیل، اسکی سواری، غذا‌های محلی و سایر برنامه‌های فرهنگی و موسیقی محلی اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل اسکی سیمان فرماندار شهرستان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی