Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاهه از ارتقاء چشمگیر عملکرد انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و گفت: پرداخت وام قرض الحسنه، پیگیری وضعیت بهداشتی و درمانی و تامین دارو، آموزش خیاطی و تهیه چرخ خیاطی به جهت اشتغال‌زایی، ثبت نام دانش آموزان ترک تحصیلی از جمله اقدامات انجمن حمایت از زندانیان قم بوده است.

مهدی کاهه دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ارتقاء چشمگیر عملکرد انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه اظهار کرد: از آنجایی که آثار و عوارض مجازات‌های مجرمان تنها شامل حال آن‌ها نمی‌شود و همه اعضای خانواده را درگیر می‌کند و آنان را نیز در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار می‌دهد لذا ضرورت دارد جهت جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دیگر اقدامات موثری صورت پذیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم ادامه داد: این انجمن به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در سال جاری اقدامات موثری داشته که در بیان اهم آن‌ها می‌توان به تامین مسکن خانواده‌های نیازمند در نزدیکی محارم از طریق پرداخت ودیعه مسکن و اجاره بها، پرداخت هزینه صدور دفترچه بیمه، تهیه لوازم ضروری منزل، توزیع بن خرید کالا از فروشگاه و تامین اقلام و مواد غذایی مورد نیاز و تحویل آن‌ها در زمان بازدید به خانواده‌ها تنها به عنوان بخشی از اقدامات انجمن در راستای حمایت از این قشر از جامعه اشاره کرد.

کاهه تصریح کرد: پرداخت وام قرض الحسنه، پیگیری وضعیت بهداشتی و درمانی و تامین دارو، خرید و توزیع پوشاک و کیف و کفش، آموزش خیاطی و تهیه چرخ خیاطی به جهت اشتغال زایی و ثبت نام دانش آموزان ترک تحصیلی از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان قم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد