Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:56:28 GMT

شلیک گاز اشک آور به سوی معترضان بحرینی + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۸۶۷۱

شلیک گاز اشک آور به سوی معترضان بحرینی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نظامیان آل خلیفه به تظاهرات مسالمت آمیز بحرینی‌ها در منطقه ستره حمله ور شدند.

در این هجوم تعداد زیادی گاز سمی و اشک آور به سوی معترضان شلیک شد.

 

 

بیشتر بخوانید: دور دوم اعتراضات مردم بحرین در جزیره ستره + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   درگیری مردم بحرین با نظامیان آل خلیفه در ستره + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد

پس از آنکه بلاروس، اوکراین را به اسکان سربازان در ۲ بیمارستان در کی‌یف متهم کرد، مقام‌های اوکراینی این مراکز درمانی را تخلیه کردند.

به گزارش مشرق، مسئولان شهر کی‌یف جمعه اعلام کردند که ادعاهای بلاروس در مورد استقرار نظامیان در این بیمارستان‌ها «دروغ و یک اقدام تحریک‌آمیز توسط دشمنی است که تلاش می‌کند از آن به عنوان بهانه‌ای برای حمله به زیرساخت‌های اجتماعی پایتخت استفاده کند».

«ایوان ترتل» رئیس سرویس امنیت بلاروس (KGB) با انتشار آدرس ۲ بیمارستان اعلام کرده که نظامیان اوکراین «پشت کودکان پنهان شده‌اند» و «همه آنها بدون تردید مجازات خواهند شد.»

مقام‌های شهر کی‌یف گفتند که از بیم حمله احتمالی بلاروس بیماران و کارکنان این بیمارستان‌ها را خارج کرده‌اند.

ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف روز جمعه با اعلام اینکه از این بیمارستان‌ها بازدید کرده است، گفت: ما هر کاری که لازم باشد برای حفاظت از کودکان، بیماران و کارکنان بیمارستان‌ها در مقابل حمله متجاوز انجام می‌دهیم.

به نوشته رویترز، نیروهای روسیه در جنگ اوکراین حضور ندارند اما مینسک از متحدان مسکو است و نیروهای روس از خارک بلاروس برای حمله زمینی به اوکراین استفاده کرده‌اند.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس چهارشنبه در سخنانی در کنگره خلق این کشور اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرتهای بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است