Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جنتی دیشب با حضور در بیمارستان از آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

آیت‌الله جنتی در حین این عیادت که عباسعلی کدخدایی، قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان وی را همراهی می‌کرد، در جریان مراحل درمان آیت‌الله مومن قرار گرفت.

صادقی، سر تیم معالج آیت‌الله مومن، حال عمومی وی را نسبت به قبل مساعد اعلام کرد و افزود: روند کلی درمان خوب است و تاکنون نتیجه آزمایشها امیدوارکننده بوده است و منتظریم بعد از یک سری آزمایش جدید، جراحان درباره ادامه درمان تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نبود عفونت در نتایج آزمایش‌ها را علامت خوبی برای ادامه درمان دانست و گفت: چون خونریزی در قسمت حساسی از مغز است تصمیم گیری های بعدی منوط به تخلیه و یا جذب خون در مغز است.

دبیر شورای نگهبان در پایان ضمن دعا برای شفای عاجل آیت‌الله مومن از زحمات شبانه روزی تیم پزشکی قدردانی و تشکر کرد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان شورای نگهبان مجلس خبرگان رهبری درمان مغز تصمیم گیری های شبانه روزی بیمارستان شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی آیت الله جنتی آیت الله مومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • نکوداشت محمدرضا سنگری در دزفول