Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@23:39:22 GMT

آغاز تصویربرداری سریال «دل» تا پایان دی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۰۸۷۷۴

آغاز تصویربرداری سریال «دل» تا پایان دی

به گزارش جهان نيوز، «بابک کایدان» نویسنده سریال «دل» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره نگارش سریال «دل» گفت: این روزها مشغول نگارش سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی هستم و تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است.

وی درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز بیان داشت: تعدادی از بازیگران نقش‌هایا صلی انتخاب شدند و تعدادی بازیگر هم داریم که هنوز قطعی نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویسنده سریال «دلدادگان» با اشاره به قصه این سریال نیز گفت: این سریال قصه دو خانواده و دختر و پسری است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. نوع نگارش و شخصیت‌پردازی این سریال به گونه‌ای است که نمی‌توان زیاد درباره شخصیت‌ها و قصه صحبت کرد و اینکه قهرمان اصلی داریم یا نه نیز به همین روال بستگی دارد.

وی درباره چرایی این موضوع اضافه کرد: قصه ما طوری به نگارش درآمده است که کوچکترین تعریفی، تمام قصه را لو می‌دهد و شخصیت‌هایمان پیچیدگی‌های خاصی دارند.

کایدان با اشاره به زمان کلید خوردن این سریال عنوان داشت: اگر طبق برنامه‌ریزی‌هایمان پیش رویم تا اواخر دی ماه این سریال مقابل دوربین خواهد رفت. بخش اعظم قصه «دل» آماده است و تا زمانیکه گروه تولید بخواهند سریال را شروع کنند نگارش ۲۸ قسمت به پایان می‌رسد. 

به گزارش فارس، لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود.
سریال «دل» به نویسندگی بابک و میثم کایدان، تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد

سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در قالب سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان آغاز شد.

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان شامل آغاز احداث مرکز جامع جمع‌آوری پسماند خشک و آغاز احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی و بهره‌برداری از واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری اصفهان است.

کد خبر 751638

دیگر خبرها

  • ۱۰ سریال جنگی دیدنی در مورد جنگ جهانی اول
  • نقدی بر سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم/ به جای سرکوب معلول باید علت‌ها واکاوی شوند
  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • ۵ «آخرالزمان» کمتر دیده‌ شدۀ کره‌ای؛ از مِه زامبی‌ساز تا زامبی‌ها در چوسان!
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • ۱۰ سریال جنگی دیدنی در مورد جنگ جهانی اول؛ از Women at War تا Parade’s End
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • رخنه به قلب دشمن