Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هیجان انگیزترین بندبازی در ارتفاع 3500 متری از زمین توسط چند ماجراجوی چینی خطرناک ترین فیلم به شمار می رود.

حجم ویدیو: 5.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

چند ماجراجوی چینی دست به نمایشی مهیج اما خطرناک در یکی از دیدنی‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های جنگلی این کشور زدند.

 پارک ملی جنگلی ژانگ جیاجی واقع در استان هونان چین با صخره‌های برج مانند و شکل عجیب کوه هایش شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از فیلم آواتار به کارگردانی "جیمز کامرون" در این مکان فیلمبرداری شده است. این پارک این هفته میزبان چند ماجراجو بود. آن‌ها در حالی که لباس‌های آبی بر تن داشتند و خود را به شکل شخصیت‌های این فیلم در آورده بودند بر روی طناب‌های که در دو طرف کوهپایه‌ها بسته شده بود راه رفته و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

این مسابقه روز یکشنبه ۲۳ دسامبر ۲۱۰۸ برگزار شد و این هشت ماجراجوی بی باک بر روی طنابی که تنها ۲.۵ سانتی متر عرض و ۱۴۰ متر طول داشت و در ارتفاع ۳۵۰۰ فوتی (بیش از ۱ کیلومتر) از زمین قرار داشت به مسابقه پرداختند. در ویدئویی که از این مسابقه مهیج تهیه و منتشر شده است این مردان را در حال پیمودن مسیر بر روی طناب کشیده شده روی این دره کوهستانی نشان می‌دهد. برنده این رقابت مهیج شرکت کننده ای بود که بدون خطا و در مدت زمان کمتری خود را به انتهای طناب می رساند. در ادامه می توانید این ویدئوی دیدنی را مشاهده کنید.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی همزمان دختر و پسر عاشق تهرانی / اشکان پشیمان شد المیرا مرد ! عروس کینه جو شب با لباس سربازی بالای سر خواهرشوهر رفت + عکس جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! گفت و گو با مرد مشهدی که از شلیک تیر به سرش جان سالم به در برد اما... 2 دانش آموز به دلیل فقر آمبولانس با مرگ کلنجار می روند / نیسان کار اورژانس را انجام داد نوعروس 16 ساله بخاطر پسر غریبه تازه اماد را کشت + عکس نابینا شدن خواننده خوب کشورمان / دعا کنید، این هنرمند وضعیت خوبی ندارد+ عکس بچه پولدار تهران به خاطر هیجان باند تبهکاران را اداره می کرد !

منبع: رکنا

کلیدواژه: زمین شیر ارتفاع ویدئو فیلم بندبازی عکس زندگی زن دختر قتل فیلم پسر مشهد تجاوز گذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف سنگین در قزوین-مازندران؛ ارتفاع برف به ۵ متر رسید (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری آنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی (فیلم) امداد رسانی به گرفتاران کولاک در آذربایجان‌غربی (فیلم) بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • شور و هیجان بی نظیر تماشاگران حاضر در ورزشگاه هنگام صحیح اعلام شدن گل دوم خوسلو
  • بارش برف سنگین در قزوین-مازندران؛ ارتفاع برف به ۵ متر رسید (فیلم)
  • ببینید| تست تصادف خودروی «چری» با سقوط از ارتفاع ۳۲ متری
  • (ویدیو) ارتفاع ۵ متری برف بهاری در مرز قزوین و مازندران
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۶۷ واحدی شاخص کل
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟