Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آرسنال با نتيجه قاطع 4-1 موفق شد فولام را در خانه خود شکست دهد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در آغاز بازي هاي هفته 21 ليگ برتر انگليس، ارسنال در خانه خود طبق معمول با درخشش زوج اوباميانگ و لاکازت توانست 4-1 تيم رانيري را شکست دهد. در اين مسابقه که به ميزباني آرسنال انجام شد. ياران امري بعد از تسلط بر توپ و ميدان در نيمه اول، بالاخره در دقيقه 25 به گل اول رسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتر ايووبي از جناح چپ با حضور به موقع و استپ خوب ژاکا همراه شد و گل اول به ثمر رسيد. نيمه اول مسابقه با همين يک گل پايان يافت ولي نيمه دوم گل هاي بيشتري را شاهد بوديم.
دقيقه 56 حرکت تيمي عالي بازيکنان آرسنال با نفوذ کولاشيناچ درون محوطه همراه شد و او با پاسي خوب لاکازت را صاحب توپ کرد تا بازي توسط مهاجم فرانسوي 2-0 شود. اما فولام در دقيقه 69 موفق شد يکي از گل هاي خورده را جبران کند تا اميدهايش بيشتر شود. کامارا دروازه خالي آرسنال را روي يک سانتر زميني از جناح چپ باز کرد. با اين حال واکنش ميزبان به گل حريف مثبت بود. 10 دقيقه بعد نوبت رمزي رسيد. اين بار يک سانتر زميني از جناح چپ ارسال شد توپ اول توسط اوباميانگ به تير برخورد کرد و در برگشت، رمزي بود که گلزني کرد. 4 دقيقه بعد گل چهارم به ثمر رسيد. و اين بار سهم اوباميانگ بود. ضربه مهاجم گابني از جناح راست محوطه جريمه بعد از برخورد به بازيکن حريف، راهي دروازه شد. در نهايت آرسنال اين بازي را 4-1 به اتمام رساند و 41 امتيازي شد.
آرسنال 1-0 فولام؛ ژاکا (25): ارسال ايووبي از جناح چپ در شکاف عميق خط دفاع فولام به ژاکاي پيش تاخته رسيد تا او از چند قدمي دروازه کار سختي براي شکست دادن سرخيو ريکو نداشته باشد.
آرسنال 2-0 فولام؛ لاکازت (55): همکاري کولاشيناچ، ايووبي و اوباميانگ پس از يک پرتاب اوت، با پاس رو به بيرون مدافع بوسنيايي توپچي‌ها تکميل شد تا لاکازت در دهانه دروازه موفق به گلزني شود.
آرسنال 2-1 فولام؛ کامارا (69): سري توپ را در سمت چپ به سسنيون رساند تا سانتر زميني او در تير دو با شوت کامارا به درون دروازه هدايت شود.
آرسنال 3-1 فولام؛ رمزي (79): کولاشيناچ از سمت چپ نفوذ کرده و توپ را به اوباميانگ رساند ولي شوت او درست به تير عمودي دروازه برخورد کرد؛ از سوي ديگر رمزي از راه رسيد و توپ برگشتي را به گل سوم تيمش تبديل کرد.
آرسنال 4-1 فولام؛ اوباميانگ (83): دفع توپ ناموفق فولام به دنبال يک ضربه کرنر باعث شد تا سوکراتيس به توپ برسد؛ او توپ را به جناح راست منتقل کرد و اوباميانگ با استفاده از فضاي ايجاد شده شوتزني کرد که توپ پس از برخورد به مدافع سياه پوش، وارد دروازه ريکو شد.

در ديگر بازي، تاتنهام و کارديف برابر يکديگر قرار گرفتند که در پايان تاتنهام با سه گل به برتري رسيد. کين - 3 (تاتنهام): توپ از سمت راست ارسال شد و بعد از برخورد با مدافع کارديف، کين با فرصت طلبي توپ را وارد دروازه حريف کرد. اريکسن - 12 (تاتنهام): سون توپ را در باکس پنالتي حريف به اريکسن رساند. اين بازيکن هم در نهايت خونسردي در حالي که دو مدافع حريف را در پيش داشت، با يک ضربه زميني توپ را به کنج دروازه فرستاد. سون - 26 (تاتنهام): اين بار کين پاس گل را ارسال کرد. سون پا به توپ وارد محوطه جريمه کارديف شد و در موقعيت تک به تک، توپ را از کنار دستان دروازه بان به تور رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرسنال فولام تاتنهام کارديف هري کين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی

تین نیوز

دانشمندان ژاپنی برای اولین بار داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه در باندهای طول موج فرکانس بالا در فاصله ۳۳۰ فوتی (حدود ۱۰۰ متری) منتقل کردند و این نخستین گام کابرد نسل ششم اینترنت بدون سیم به شمار می رود.

به گزارش تین نیوز از سیتنا، کنسرسیوم (مجموعه ای) از شرکت های ژاپنی اولین دستگاه بی سیم پرسرعت 6G در جهان را ساخته اند که می تواند داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در۱۰۰ متر انتقال دهد؛ سرعتی نزدیک به ۲۰ برابر سریع تر از نسل پنجم اینترنت بی سیم( 5G).

نتایج آزمایش های جدید که یازدهم آوریل در بیانیه مشترک این شرکت ها اعلام شد، نشان می دهد که دستگاه بی سیم کنسرسیوم داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در داخل باند ۱۰۰گیگاهرتز، و در فضای باز در باند ۳۰۰گیگاهرتز مادون قرمز در مدار الکترومغناطیسی قرار دارد، منتقل می کند.

لایو ساینس با تحلیل داده های این گزارش می گوید میانگین سرعت انتقال داده های نسل ششم اینترنت، نزدیک به ۵۰۰ برابر سریع تر از سرعت اینترنت تلفن های همراه نسل پنجم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم