Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین جمیلی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان این آمادگی را دارد که شرایط را برای ایجاد شرکت یا موسسه‌ای مجهز به ملزومات به‌روز و تجهیزات آزمایشگاهی فراهم کند، افزود: این آزمایشگاه قادر خواهد بود که گزارش‌های مربوط به شرایط سخت و زیان‌آور را راستی‌آزمایی کند که در راستای اجرای این امور نیز هیچ منع قانونی برای اتاق بازرگانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه اگر خواهان تقویت اقتصاد استان هستیم، باید نسبت به تقویت اتاق بازرگانی و سایر اتاق‌هایی که در این راستا فعالیت می‌کنند، اقدام کنیم، ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات اتاق بازرگانی زنجان را پیش رو داریم، معتقدیم اتاق‌هایی چون اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون از ارکان اصلی اقتصاد استان به‌شمار رفته و تقویت این اتاق‌ها می‌تواند تقویت اقتصاد استان را به دنبال داشته باشد، لذا تلاش می‌کنیم روند برگزاری انتخابات، روندی مطلوب باشد که در این راستا فراخوان انتخابات نیز انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه معقتدیم حجم بازنشستگی‌ها در استان زنجان به واسطه قانون سخت و زیان‌آور نسبت به میانگین کشوری رقم بالایی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در این زمینه برای کارفرمایان وجود دارد، این است که تغییراتی که به واسطه ورود فناوری و تکنولوژی در برخی مشاغل به‌وجود می‌آید، این تغییرات در قانون سخت و زیان‌آور اعمال نمی‌شود که این موضوع باعث به‌وجود آمدن مشکلاتی برای کارفرمایان شده است.

جمیلی با تاکید بر اینکه اجرای صحیح قانون سخت و زیان‌آور، مطالبه بخش خصوصی است، گفت: در حال حاضر با اجرای این قانون به این نحو، علاوه بر واحدهای تولیدی، دولت نیز متضرر می‌شود؛ چرا که یکی از نمودهای عینی اجرای ناصحیح این قانون، به کارگیری مجدد کارگرانی است که به خاطر قانون سخت و زیان‌آور بازنشسته شده و این‌بار بدون بیمه در کارگاه دیگری مشغول به کار می‌شوند که این موضوع به مقوله اشتغال جوانان نیز آسیب می‌زند.

کد خبر 4501945

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی زنجان مشاغل سخت و زیان آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • اثرگذار بودن برگزاری نشست‌ها درتوسعه همکاری‌های تجاری
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • آسیا با ترویج گفت‌وگو توانمندتر می‌شود
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم