Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری از تجهیزات غواصی و ملوانی این نمایشگاه، و توان رزمی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش شامل عملیات‌های راپل و لندینگ، تصرف یگان شناور، خروج غواص و سامانه موشکی برد بلند ولایت یک و برد متوسط ولایت ۲، تجهیزات و ادوات تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) و عملیات ویژه مسلم بن عقیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید و ارزیابی توانمندی ساخت و تعمیرات کارخانه‌های نیروی دریایی از جمله داک شناور ۴ هزار تنی واقع در منطقه یکم از دیگر برنامه‌های رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بود.
ناخدا دوم محمدرضا ابراهیمی فرمانده ناوتیپ سطحی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش هم در این بازدید گفت: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش از سال ۸۶ تاکنون، در انجام ماموریت‌های برون مرزی چهار هزار و ۷۲۷ فروند شناور را همراهی، و ۲۹ هزار و ۵۰۰ فروند شناور را شناسایی کرده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس

دریافت 59 MB

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آئین گرامیداشت روز ورزش پهلوانی با حضور فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش و استاندار هرمزگان در زورخانه حیدر کرار نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

کد خبر 6088768

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی