Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هاشمی از روز دوشنبه که در جلسه شورای معاونین خداحافظی کردند دیگر به وزارتخانه نیامده‌اند. به گزارش گروه اجتماعی خبگزاری دانشجو، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت درباره مناقشات بودجه وزارت بهداشت با سازمان برنامه و بودجه در برنامه حالا خورشید گفت: از سال ٩١ که سال ظلم به بهداشت و درمان مردم بود تا سال ٩٧ که در دولت تدبیر و امید هستیم، بودجه وزارت بهداشت فقط هفت دهم درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: بر خلاف آنچه گفته شده هیچ سالی ١٠درصد از درآمد طرح هدفمندی یارانه‌ها به طرح تحول سلامت اختصاص داده نشده است

حریرچی ادامه داد: مطالبه ما اجرای قانون و دریافت حق سلامت مردم است، ما نمی‌گوییم شاگرد اول این دولت بوده‌ایم، اما با ما مثل شاگرد آخر دولت برخورد نکنند.

وی بیان کرد: مجلس سال گذشته عناوین بیماری‌های خاص را از سه مورد به هفت مورد رساند، اما ریالی به بودجه ما اضافه نشد.   ایرج حریرچی قائم مقام و سخنگوی وزارت بهداشت روی خط «حالاخورشید» درباره آخرین وضعیت استعفای وزیر بهداشت گفت:
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: هاشمی از روز دوشنبه که در جلسه شورای معاونین خداحافظی کردند دیگر به وزارتخانه نیامده‌اند اما اطلاع رسانی درباره استعفای وزیر در اختیار حوزه اطلاع رسانی دولت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت استعفای وزیر ظلم به بهداشت بودجه بهداشت بودجه بیماری خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه