Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر سابق عراق و رهبر ائتلاف النصر در بیانیه‌ای از تحویل دادن منزلش در منطقه الخضراء خبر داد و اقدامات گارد محافظتی نخست وزیر کنونی را در این باره محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، ‌دفتر حیدر العبادی،‌ نخست وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز چهارشنبه گارد محافظتی عادل عبدالمهدی، نخست وزیر این کشور مجتمعی که منزل العبادی در آن قرار داشت را بست و ما هم با دفتر عبدالمهدی تماس گرفته و مساله را اطلاع دادیم، آنها گفتند در این باره سؤال خواهند کرد اما هنوز تماسی برقرار نشده و توضیحی داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است، ‌العبادی از این اقدامات غافلگیر شده است، وی با هرگونه تنش مخالفت کرده و گفته منزلش را تحویل می‌دهد.

طبق این بیانیه، عبدالمهدی در تماس تلفنی با العبادی این اقدامات گارد محافظان خود را رد کرده و گفته که بدون اطلاع او این اقدام صورت گرفته است.

العبادی اعلام کرد، جناح‌های سیاسی وجود دارند که به دنبال گمراه کردن افکار عمومی از طریق اطلاعات غلط هستند تا اهداف سیاسی خود را در تعدادی از تصمیمات و رویکردها اجرایی کنند.

سایت ارم‌نیوز به نقل از منبعی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرده بود، نیروهای گارد عبدالمهدی به منزل العبادی زمانی که او بیرون بود، حمله و خواستار تخلیه این منزل شدند.

به گزارش ارم نیوز، دلیل این اقدام اختلافات العبادی و عبدالمهدی درباره سکونت در خانه‌ای متعلق به دولت یا انجام فعالیت‌های مربوط به ائتلاف النصر از این محل و استقبال از رهبران سیاسی در این منزل بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حيدر العبادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۰۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران