Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران اصلی فتنه در بیرون از نظام و کشور قرار دارند و کسانی که در داخل کشور هستند در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهند چنین جریانی را هدایت کنند بلکه فریب‌خورده بودند و امسال همه آن‌هایی که گمان می‌کنند تاریخ مصرف جمهوری اسلامی پس از ۴۰ سال تمام می‌شود خواهند دید که این نظام چگونه جشن ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدحسین صفارهرندی شامگاه سه‌شنبه در همایش بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی که در آستان مقدس امامزاده موسی بن جعفر(ع) شهرستان پیشوا برگزار شد با اشاره به تشدید پیوند دشمن با فتنه‌گران پس از انتخابات سال 88 اظهار داشت: فتنه‌گران با حمایت منافقان سعی در متزلزل کردن نظام جمهوری اسلامی داشتند.

وی با اشاره به بی‌احترامی و آشوب‌های فتنه‌گران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) بیان کرد: فتنه‌گران با ایجاد آشوب‌های داخلی و بی‌احترامی به مقام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مرتکب خطای بزرگ و فراموش‌نشدنی شدند و در مقابل انقلاب و ملت انقلابی ایران ایستادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حضور تاریخی مردم و حماسه‌آفرینی آن‌ها در روز 9 دی 88 نشان‌دهنده اعتقادات بالای مردم بود و کسانی که در این سال از روی بی‌معرفتی و کینه‌توزی اصرار به محو تاریخ انقلاب اسلامی داشتند با حضور تاریخی مردم ناامید و سرافکنده شدند.

وی تصریح کرد: سران اصلی فتنه در بیرون از نظام و کشور قرار دارند و کسانی که در داخل کشور هستند در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهند چنین جریانی را هدایت کنند بلکه فریب‌خورده بودند و امسال همه آن‌هایی که گمان می‌کنند تاریخ مصرف جمهوری اسلامی پس از 40 سال تمام می‌شود خواهند دید که این نظام چگونه جشن 40 سالگی خود را جشن می‌گیرد.

صفار هرندی در ادامه با بیان اینکه 80 درصد مشکلات کشور ناشی از سوء‌مدیریت داخلی است گفت: برخی از مسئولان بر این باورند که تمام مشکلات کنونی کشور مربوط به تحریم‌های دشمن است در حالی که تنها چند درصد این مشکلات به تحریم مربوط می‌شود.

وی در پایان با اشاره به عزّت و اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی جزو رتبه‌های برتر جهان است و این افتخار نیز همچنان ادامه داد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • مصباحی مقدم: آمریکا بدنبال تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند