Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-01@00:41:47 GMT

چگونه در مورد مسائل جنسی با همسرمان حرف بزنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۰۱۸۰



مسائل جنسی، اولین موضوع مورد بحث در روابط زناشویی است

هرچند خیلی از کارشناسان عقیده دارند امروزه بیشتر نارضایتی‌های زندگی مشترک ریشه در مسائل مالی دارند اما آمار مشکلات جنسی زوجین نیز بالاست. در واقع مسائل جنسی، اولین موضوع مورد بحث در روابط زناشویی است.

به نظر می‌رسد بیشتر افراد در مورد مشکلات جنسی خود با غریبه‌ها راحت‌تر می‌توانند حرف بزنند تا با همسرشان! چون بیشتر گفتگوها پیرامون مسائل جنسی، اضطراب برانگیزند و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند به طور کل از این صحبت‌ها اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر بلد باشید چگونه در مورد اینجور مسائل با همسرتان حرف بزنید، می‌بینید که خیلی هم کار سختی نیست.

چه زمانی برای صحبت در مورد مشکلات جنسی مناسب است؟

در اتاق خواب‌تان و یا در زمان خواب‌تان درمورد مشکلات جنسی‌تان حرف نزنید. مکان خنثی‌تری را انتخاب کنید و مطمئن شوید بچه‌ها دوروبرتان نیستند و حرفهای‌تان را نمی‌شنوند!

بعد از رابطه جنسی زمان مناسبی برای صحبت در مورد مشکلات جنسی نیست. باز هم باید زمان خنثی‌تری را انتخاب کنید.

همسرتان را غافلگیر نکنید. اگر می‌خواهید در مورد مشکلات جنسی‌تان حرف بزنید، بگذارید همسرتان بداند که شما دو نفر باید در مورد مسائل جنسی‌تان با هم گفتگو کنید.

چگونه در مورد مشکلات جنسی‌تان حرف بزنید؟

مکالمه‌ی صمیمانه و ملایمی را شروع کنید و هدف‌تان، احساس نزدیکی و ارتباط بیشتر با همسرتان باشد. همدیگر را سرزنش نکنید. اگر نمی‌خواهید مشکلات بیشتری در زندگی زناشویی‌تان ایجاد کنید، بدون اینکه اول با همسرتان مشورت کنید، هیچگونه کتاب یا فایلی پیرامون مسائل جنسی تهیه نکنید.

با هم درمورد توقعات، ترس‌ها، رویاها و نگرانی‌های‌تان حرف بزنید و روراست باشید. خیلی مهم است که درمورد عمیق‌ترین احساسات‌‌تان صادقانه حرف بزنید. از اینکه در مورد آنچه در روابط جنسی‌تان دوست دارید و دوست ندارید حرف بزنید هراس نداشته باشید. احساس راحتی شما در رضایت از زندگی جنسی‌تان مهم است. بدانید که ممکن است مجبور شوید چند بار در این مورد با هم حرف بزنید و یک بار کافی نباشد.

با هم «حال و هوای جنسی» خاص خودتان را کشف کنید. همه‌ی زوج‌ها این حس‌ها یا حالت‌ها را گهگاه در زندگی زناشویی خود دارند. باید ببینید در کدام حال و هوای خاص بین‌تان، راحت‌تر می‌توانید مسائل‌تان را حل کنید.

در اتاق خواب‌تان و یا در زمان خواب‌تان درمورد مشکلات جنسی‌تان حرف نزنید

حال و هوای روحی: پیوند ذهن و جسم و روح شما بازتابی از تمایل عمیق‌تان نسبت به همدیگر است. حال و هوای جنسی شما می‌تواند در لحظات کوچکی از پیوند روحی‌تان خلق شود.

حال و هوای شوخی: وقتی که می‌توانید در رختخواب با هم بخندید و سر به سر هم بگذارید و خوش بگذرانید یعنی کلام و لحن‌تان شوخی و بازیگوشانه است.

حال و هوای عصبانی: یعنی حتی وقتی که از دست هم عصبانی هستید هم به هم عشق می‌ورزید. این حس و حال، مرهم مانند است. اما حتما باید مطمئن شوید که در نهایت در مورد مشکل‌تان حرف بزنید و برطرفش کنید.

حال و هوای شهوت آمیز: این حس و حال، شیطنت آمیز و عشوه‌گرانه است. شاید نگاههای وسوسه انگیز بهم بیاندازید یا حرکات اغواگرانه انجام دهید. این حال و هوا نیز فقط مربوط به خود رابطه جنسی و لذت بردن از آن است.

حال و هوای مهرآمیز و نوازشگر: این حس و حال، مرهم بخش و رومانتیک و ملایم است که شامل ماساژهای جنسی، نوازش‌های عاشقانه و تیمار کننده می‌شود. هر دوی شما احساس‌های جنسی دارید و تمرکزتان روی لذت دادن به همدیگر است.

حال و هوای فانتزی: این حال و هوا، همکاری شما دو نفر برای بی‌پرواتر بودن و تجربه کردن است. در به اشتراک گذاشتن فانتزی‌های جنسی‌تان با هم مراقب باشید. هر دوی شما باید حدوحدودهای هم را بشناسید.

اگر واقعا می‌خواهید رابطه‌ی جنسی‌تان در بهترین حالت ممکن خود باشد باید برای هم وقت بگذارید. ارتباط، کلید یک رابطه‌ی جنسی عالیست. این گفتگوها برای تمام زن و شوهرها لازم است، چه آنهایی که تازه با هم ازدواج کرده اند و چه آنهایی که سالهاست در کنار هم زندگی می‌کنند.

داشتن یک زندگی جنسی سالم، نعمت بزرگیست، نعمتی که باید آن را پرورش داد و از آن لذت برد. چیزی که یک رابطه زناشویی را خاص و دوست داشتنی می‌کند، فراتر از یک رابطه‌ی صرفا افلاطونیست.

منبع: bartarinha.ir



دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط رو خط مسائل اجتماعی

  تهیه‌کننده این اثر نمایشی سعید کمانی است که پیش از این سابقه مجموعه‌هایی مثل همه‌‌گیری و سفر در خانه را در کارنامه خود داشته است. پریناز آل آقا، کارگردان فصل اول و محمدرضا خسروی، کارگردان فصل دوم این مجموعه است. کمانی در گفت‌وگوی خود با جام‌جم از دغدغه‌های تولید این اثر نمایشی گفته است. 
تهیه‌کننده سریال خط رو خط در خصوص دغدغه‌ای که برای تولید این اثر داشته، به جام‌جم می‌گوید: دغدغه من این بود که کار طنز تولید کنم. دو سه سال بود که درگیر دو سریال کرونایی بودم و در اتفاق کرونا، چند نفر از دوستان و مادرم را از دست دادم. اینها باعث شد برگردم به همان چیزی که تا حدودی به آن علاقه دارم و آن را بهتر می‌فهمم. دوست دارم جامعه هم مثل خودم حالش خوب شود و بعد از اتفاقاتی که در بیماری وحشتناک کرونا افتاد، فکرم این بود که بتوانیم با کارهای طنز جلو برویم و این کار را ساختم. در این‌گونه کارها تخصصی نداشتم و اولش خیلی اذیت شدم. مخصوصا در بحث دکور‌ خیلی نگران بودیم دکوری که می‌زنیم تک لوکیشن است و اصلا توان این موضوع را دارد یا نه. خیلی رویش فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که تنها دکوری که بتوانیم بزنیم یک آرایشگاه مردانه است که این فضا را به ما می‌دهد که هر آدمی اعم از پزشک، کارگر و ...  واردش می‌شود. دلیل انتخاب این لوکیشن، عام بودن فضای آرایشگاه‌هاست که می‌توان قصه‌های زیادی را در بستر آن روایت کرد. در عین حال موضوعات اجتماعی، موضوعاتی هستند که دغدغه همه است. همه ما در آپارتمان مشکلات زیادی داریم و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که مثلا در یک آپارتمان ۲۰ واحدی که هستیم همه به موقع شارژشان را می‌دهند، آشغال‌شان را مرتب دم در می‌گذارند و رعایت همسایه را می‌کنند؟ همه ما این مشکلات را داریم و در سریال خط رو خط تلاش کردم به محل کار و ازدواج و موانع ازدواج بپردازیم. نمی‌خواستیم نقد کنیم و در واقع بیشتر خودمان را نقد می‌کنیم. 
 
بیان مسائل اجتماعی با زبان طنز 
وی در ادامه به ترکیب طنز با مباحث آموزشی اشاره کرده و تاکید می‌کند: تلاش کردیم موضوعات آموزشی را به صورت طنز بیان کنیم. مثلا یک‌فرد دروغگو و کثیف را به چالش می‌کشیم. هر موضوعی که به ما به‌عنوان یک انسان ربط دارد، مثل پوشش، لباس، تمیزی، آداب معاشرت و...که موضوعات زیادی است و جذابیت هم دارد در این سریال بیان کردیم اما باید به این نکته توجه کرد که در تولید چنین محتوایی برای رسانه تلویزیون، باید صبر داشته باشد تا این برنامه‌ها جای خود را باز کرده و مخاطب جذب کنند.  کمانی در اشاره به موضوعات مطرح شده در این برنامه اشاره کرده ومی‌گوید:مسائلی همچون حمل و نقل، خانواده، ازدواج، فرزندآوری، موانع ازدواج و...در برنامه مطرح شده است. در واقع نزدیک به صد موضوع داریم. فصل اول ۲۰ قسمت بود. در فصل دوم آقای محمدرضا خسروی، کارگردانی را دست گرفته‌اند که تجربه کار کارگردانی دارند و کار کوتاه ساختند. تلاش کردیم بستری ایجاد کنیم تا کارگردانان کار اولی بیایند و در آینده در سازمان کارگردان شوند.  وی در پاسخ به این‌که چنین فرصتی به کارگردان‌های جدید با ریسک همراه است، بیان می‌کند: به‌نظرم در صورتی این کار با ریسک همراه است که هر دو گزینه تهیه‌کننده و کارگردان ضعیف باشند اما در این کار، کارگردان ما در موضوع طنز باسواد است و نزدیک به ۳۵ سال سابقه کار طنز و این‌گونه کارها را دارد. به‌نظرم کارگردانی که طنز را می‌فهمد و از این دست کارها ساخته، می‌تواند کمک‌کننده باشد. اگر تهیه‌کننده و کارگردان شناخت و تجربه‌ای نداشته باشند قطعا کار درنمی‌آید. به‌طور کلی معتقدم که بهتر است تلویزیون به جای استفاده از سلبریتی، بازیگر پرورش دهد و باید به سمت آنهایی برویم که توانمندی این کار را دارند. 

تلاش ۴ گروه نویسنده 
کمانی درباره تفاوت کارگردانی فصل اول و دوم و حضور کارگردانی مثل خسروی که تجربه بازیگری و کارگردانی را دارد، این‌طور توضیح می‌دهد: به‌نظرم دو تجربه متفاوت بود. کارگردانی یک خانم، به یک شکل دیگر است چون به ظرافت‌ها دقت دارند. در فصل دوم هم آقای خسروی با توجه به این که بازیگر توانایی بودند و سالیان دراز کار کردند و در کارهای خیلی بزرگ حضور داشتند، یک‌فرد پرورش‌یافته هستند که در عین حال ارتباط‌شان با بازیگران خوب بود و کار شکل گرفت.  کمانی با اشاره به چهار گروه نویسنده‌ای که در این سریال حضور دارند، در خصوص بازخورد مخاطبان به این مجموعه هم تصریح می‌کند: ابتدا زمانی که خودم این کار را روی آنتن دیدم این ترس را داشتم که با توجه به تک‌لوکیشن بودن، مخاطب چه ارتباطی با آن برقرار می‌کند. در واقع ۴۰دقیقه نمایش در تک‌لوکیشن سخت است. وقتی به‌عنوان یک منتقد به آن نگاه کردم حس خوبی به من دست داد و خوشحال شدم که شاید نمره‌ام زیر ۵۰ نشده باشد. در حال حاضر فصل اول روی آنتن رفته و ما در حال تولید فصل دوم هستیم. فصل اول در ۲۰ قسمت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود. 

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم