Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@00:29:58 GMT

این مرد جوان چرا خود را جلوی ماشین های عبوری می اندازد؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۰۳۲۰

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرد جوان در سنگاپور خود را از جلوی ماشین های عبوری پرتاب می کند و هنوز انگیز شوم این مردم مشخص نشده است.

حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45

پلیس سنگاپور جستجوهای خود را برای دستگیری مرد جوانی که دست به اقدامی سریالی در خیابان‌های این کشور می‌زند، آغاز کرده است.

 پلیس Police سنگاپور جستجوهای خود را برای دستگیری مردی که دست به اقدامی سریالی در خیابان های این کشور می زند آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که توسط پلیس منتشر شده است این مرد در اقدامی عجیب خود را مقابل یک خودروی در حال حرکت پرتاب می کند. این حادثه Incident در بعد از ظهر روز پنجشنبه و در خیابان وودلند رینگ رخ داد.

در ویدئویی که توسط دوربین داش کم این خودرو تهیه شده است مشاهده می شود که این مرد جوان در کنار خیابان منتظر مانده و پس از نزدیک شده خودرو وارد خیابان شده و خود را مقابل شیشه جلوی خودرو پرتاب می کند. او سپس در مقابل این خودرو در خیابان روی زمین می افتد. در ادامه یک راننده موتورسیکلت و یک عابر پیاده زن خود را بالای سر مرد جوان که روی کف خیابان افتاده است می رسانند.

این راننده که هویتش " آنگ " است با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود از سایر رانندگان سنگاپوری خواست تا حین رانندگی مراقب این مرد باشند. او در این مطلب نوشت : " من می خواهم به تمام رانندگان هشدار دهم که ممکن است با صحنه ای مشابه در خیابان مواجه شوند. این مرد به سمت خودروی من دوید و سپس خود را مقابل شیشه جلوی ماشین من پرتاب کرد. من واقعا ترسیده بودم و روی صندلی ماشینم میخکوب شده بودم."

هنوز مشخص نیست آیا این مرد جوان برای اخاذی از رانندگان اقدام به انجام چنین عملی در خیابان می کرده است.

گفتنی است؛ بنا به اعلام پلیس سنگاپور این حادثه پیشتر نیز به دفعات مختلف اتفاق افتاده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند این سلطان نفت ایران اعدام نمی شود ! + عکس خودکشی همزمان دختر و پسر عاشق تهرانی / اشکان پشیمان شد المیرا مرد ! عروس کینه جو شب با لباس سربازی بالای سر خواهرشوهر رفت + عکس جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ نوعروس 16 ساله بخاطر پسر غریبه تازه داماد را کشت + عکس چهره عروس جوان تهرانی با اسید سوخت + عکس قبل و بعداز حادثه گفت و گو با مرد مشهدی که از شلیک تیر به سرش جان سالم به در برد اما...

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث ماشین ویدئو فیلم شوم پرتاب مرد جوان عکس زندگی زن دختر فیلم پسر قتل خانواده مشهد تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه،  بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی  از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند. 

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه