Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@10:38:34 GMT

آغاز دومین مرحله مسابقات ساحلی در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۰۵۵۲

آغاز دومین مرحله مسابقات ساحلی در بوشهر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات تیراندازی با کمان مرحله ششم رنکینگ کشوری و دومین دوره مسابقات ساحلی با حضور 106 کماندار از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، تهران، خوزستان، لرستان، کرمان، قم، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، همدان و مازندران با عنوان گرامیداشت مرحومه اسما زحمتکش کماندار با اخلاق و ساعی در رشته‌های ریکرو، کامپوند و ساحلی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز دومین مرحله مسابقات ساحلی در رشته های ریکرو و کامپوند و در مسافت 40 متر در ساحل کنار نفتکش (بوشهر) آغاز شد.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:
 
- 12 دیماه: مسابقات ساحلی 
-13 دیماه: رشته ریکرو 
- 14 دیماه: رشته کامپوند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی چهارمحال و بختیاری قم کهگیلویه و بویراحمد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری