Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فوتبال‌دوستان گیلانی و هواداران دو آتیشه تیم فوتبال سپیدرودرشت امیدوارند با حضور پیام صادقیان و با هدایت کریمی که هر ۲ از یاغی‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند بتوانند بقای این تیم در لیگ برتر فوتبال را تضمین کنند.

پیام صادقیان از جمله بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال ایران بود که در سال‌های حضور در پرسپولیس دچار حواشی زیادی شد و همین موضوع او را از سرخپوشان دور کرد و مجبور به ترک ایران و حضور در تیم عثمالی اسپور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته صادقیان مدتی را در تیم ماشین سازی تبریز سپری کرد بعد راهی ترکیه شد.

با بازگشت او به فوتبال ایران شاید رقابت دیگر تیم‌ها با سپیدرودرشت از جذابیت بالاتری برخوردار شود و به نوعی یاغی‌های فوتبال گرمای رقابت در لیگ برتر را بالاتر ببرند.

حضور علی کریمی به عنوان سرمربی و پیام صادقیان در نقش بازیکن می‌تواند تبعات دیگری هم داشته باشد اگر این ۲ از خصوصیت یاغی گری و تند خویی خود دست برندارند، شاید کار کردن این ۲ با یکدیگر یک خودزنی برای گیلانی‌ها محسوب شود و شاید هم یک برگ برنده!

نیم فصل دوم تمامی این احتمالات با برگزاری چند دیدار از دور برگشت مسابقات  مشخص خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس رقابت لیگ برتر علی کریمی ترکیه تیم های لیگ علی کریمی فوتبال فوتبال پرسپولیس پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟