Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:00:51 GMT

47 هزار نفر در البرز خون اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۱۱۰۴

47 هزار نفر در البرز خون اهدا کردند

کرج - ایرنا - مدیرکل انتقال خون البرز گفت: امسال 47 هزار و 371 نفر دراین استان برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

محمدرضا مهدی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 63 هزارو 883 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که بیش از 80 درصد موفق به اهدای خون شدند.
وی اضافه کرد: ازمجموع اهدا کنندگان 23هزار و 684 نفر اهدا کننده مستمر هستند که نیمی از جمعیت اهدا کننندگان دراین استان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی زاده در بخش دیگری ازسخنان خود از مردم نوعدوست استان خواست با توجه به فصل سرما و نیاز بیشتر به فرآورده های خونی به کمک بیماران بشتابند.
وی خاطرنشان کرد که اهدا کنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که از این عزیزان انتظار کمک بیشترداریم .
مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز جامع اهدای خون پلاسما (مهربانو) واقع در رجایی شهرکرج نیز روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم است.
وی ازساکنان رجایی شهر و باغستان کرج خواست که برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند.
وی گفت: مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تامین داروهای مورد نیاز بیماران خاص انتقال خون را نیز یاری کنند .
مهدی زاده تاکید کرد: اهداکنندگان حتما کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
استان البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت یکی از مناطقی است که با حوادث مختلف مواجه است.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اهداي خون البرز انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک مرکزی و تاثیرگذار مس در بازی برابر گل‌گهر چهار کارته شد و شانس حضور در این مسابقه را از دست داد. منتظر محمد در بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق به دلیل مصدومیت نتوانست مس را همراهی کند و مهدی ترکمان هم که در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در غیاب منتظر داشت به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

نویدکیا که فهرست محدودی برای ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در اختیار دارد در بازی مقابل صنعت نفت، مهدی‌زاده را در مرکز زمین جانشین فرشید باقری کرد و عرفان شهریاری بازیکن جوانی که در نیم‌فصل از گلگهر به مس پیوست به عنوان وینگر راست در پست منتظر و ترکمان به بازی گرفته شد.

رضا دهقانی سومین وینگر مصدوم هفته‌های گذشته مس بود که به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته و در این مسابقه پس از مدت‌ها در نیمه دوم وارد زمین شد.

در نهایت مس در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار و شاخص خودش  اولین شکست در دوران حضور محرم را تجربه کرد. نویدکیا در این مسابقه گزینه‌های زیادی برای تعویض نداشت و با میدان دادن به رضا دهقانی و محمدحسین کریم‌زاده تنها توانست از دو شانس تعویض خودش استفاده کند.

اين در حالى است كه على عدنان عراقى هم به تازگى به دليل بى‌انضباطى از تيم كنار گذاشته شده است.

مس در بازی هفته بیست و هفتم برابر سپاهان نیز محمدرضا مهدی‌زاده را به دلیل اخراج در آبادان در اختیار ندارد.

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام