Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@18:09:11 GMT

وضعیت تبلیغات محیطی شهر کرج بحرانی است

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۱۳۷۵

وضعیت تبلیغات محیطی شهر کرج بحرانی است

البرز- پیمان بضاعتی پور با بیان اینکه وضعیت تبلیغات محیطی در کلانشهر کرج به مرحله بحران رسیده است گفت: طی دو ماه گذشته ۲۵۰ تابلوی تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری شده است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به وضعیت نابسامان تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر گفت: موضوع تبلیغات محیطی در شهر کرج به مرحله بحران و هشدار رسیده است و ضروری است تا فکری برای ساماندهی وضعیت موجود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حساسیت امام جمعه کرج نسبت به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و بیلبوردهای سطح شهر افزود: مجموعه مدیریت شهری و شهردار کلانشهر کرج نسبت به این موضوع اهتمام ویژه دارند و همه بر این باوریم که وضعیت فعلی هر چه سریع تر باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه همه تابلوهای تبلیغاتی شهر به شهرداری تعلق ندارد افزود: طبق قانون، مدیریت فضای تبلیغاتی شهر با شهرداری است ولی در حال حاضر این حاکمیت وجود ندارد.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه به دلیل اقدامات غلط گذشته، نهادها، سازمان ها و ارگان مختلف طبق مجوزهایی که به صورت قانونی و یا غیر قانونی دریافت کرده اند اقدام به نصب و استقرار سلیقه ای و بدون نظم و قاعده تابلوها در سطح شهر کرده اند که نتیجه آن منجر به وضعیت نابسامان امروز در سیمای بصری شهر شده است.

وی بهبود وضعیت سیمای شهر را در گرو همکاری و تعامل مشترک نهادها و ارگان های مختلف دانست و تصریح کرد: متأسفانه تعدد تابلوهای تبلیغاتی کرج علاوه بر مخدوش کردن زیبایی بصری شهر، فضای تبلیغاتی را هم تحت تأثیر قرار داده و  شرایط روحی و روانی ناپایدار و چالش برانگیزی را برای شهروندانی که برای امور روزمره خود در خیابان ها و معابر شهری تردد می کنند به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: این سازمان علاوه بر تدوین طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهر، با ارگان‌های دارای تابلوهای تبلیغاتی چندین بار جلسه برگزار کرده تا با تعامل و همفکری، بهترین روش برای ساماندهی وضعیت تبلیغاتی شهر اتخاذ شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: طی دو ماه گذشته به همت معاونت زیباسازی ۲۵۰ تابلوی تبلیغاتی از سطح شهر جمع آوری شده است.

بضاعتی پور در پایان با اشاره به اینکه نابسامانی تبلیغات شهری زیبنده مردم کرج نیست گفت: این موضوع در شورای تامین استان در دست بررسی است و مجموعه مدیریت شهری هم با جدیت از حق و حقوق شهروندان در برابر هجمه ای که در خصوص تبلیغات محیطی نامناسب ایجاد شده دفاع کرده و برای دستیابی به سیمای مطلوب شهر تمام توان و امکانات خود را به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیلبورد تبلیغات محیطی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

احمد احمدی صدر گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده‌های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه‌هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی‌ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی، چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سرا‌ها و... را چندین برابر افزایش دهیم.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!