Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حدادی فیلمبردار سینما درباره فعالیت های اخیر خود گفت: چندی پیش به عنوان فیلمبردار در فیلم سینمایی «ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان حضور داشتم که البته مدیر فیلمبرداری این اثر همایون پایور بود و من برای نخستین بار پذیرفتم در چنین موقعیتی در یک فیلم قرار بگیرم.

وی که خود مدیر فیلمبرداری پروژه های سینمایی است درباره حضورش در کنار یک مدیر فیلمبرداری دیگر توضیح داد: همایون پایور از فیلمبرداران باسابقه و باتجربه سینمای ایران است و من دوست داشتم در کنار او مسایلی را یاد بگیرم و کسب تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبردار مستند «رویاهای دم صبح» با اشاره به فضای فیلم «ناگهان درخت» اظهار کرد: این فیلم همانند ساخته قبلی صفی یزدانیان با نام «در دنیای تو ساعت چند است» فضای نوستالژیک دارد که ما باید آن را در تصویر نشان می دادیم.

به گفته وی، فیلمبرداری این اثر طی ۵۰ جلسه در تهران و لاهیجان انجام شد.

این فیلمبردار سینما با اشاره به دیگر اثرش با عنوان «خداحافظ دختر شیرازی» به کارگردانی افشین هاشمی مطرح کرد: «خداحافظ دختر شیرازی» یک کمدی رمانتیک مفرح و اقتباسی از یکی از آثار نیل سایمون است. در این اثر افشین هاشمی نقش اول مرد و شبنم مقدمی نقش مقابل او را ایفا می کند.

حدادی توضیح داد: در «خداحافظ دختر شیرازی» ما با ابعاد ۴:۳ کار کرده ایم که برای امروز غریب است ولی ما می خواستیم «خداحافظ دختر شیرازی» حال و هوای دهه ۶۰ را داشته باشد البته این موضوع به این معنی نیست که داستان در آن سال ها روایت می شود بلکه یک قصه روز دارد ولی ما با این کار دوست داشتیم فضای دهه ۶۰ را تداعی کنیم از همین رو کارهایی مثل نورپردازی و نسبت ابعاد هم به همان شکل پیش رفت.

وی در پایان اظهار کرد: فیلمبرداری این اثر به طور کامل در تهران انجام شد و امیداورم اثر خوبی از آب درآمده باشد.

هر ۲ فیلم «ناگهان درخت» و ـخداحافظ دختر شیرازی» متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای ایران فیلم سینمایی ناگهان درخت خداحافظ دختر شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس گفت: انتشار این ویدیو موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. در همین راستا نیز پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داد و ابتدا تیم رصد و پایش این پلیس مبدا اصلی انتشار این ویدیو را مورد شناسایی قرار دادند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که موضوع ازدواج این کودک، سناریو تبلیغاتی مدیر این آرایشگاه برای جذب مشتری و دنبال کننده در اینستاگرام بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد، گفت: این زن پس از مواجهه با ماموران اعلام کرد که از عواقب کار خود بی اطلاع بوده و ضمن ابراز پشیمانی از عمل خود، گفت که دختربچه نوجوان فرزند یکی از مشتریان آرایشگاهش بود و چون قصد داشته اقدام به ایجاد تبلیغ در فضای مجازی کند، این کودک را به عنوان یک عروس معرفی و آرایش کرده است.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستورقضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید:

دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری کد خبر 848745 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم آرایشگاه حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟