Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@15:03:18 GMT

امام‌ جمعه جدید تهران با تی‌شرت چگوارا+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۱۷۷۶

امام‌ جمعه جدید تهران با تی‌شرت چگوارا+ عکس

رکنا: عکس امام‌ جمعه جدید تهران با تی‌شرت چگوارا منتشر شد.

دوازده سیزده سال پیش در ابتدای دولت نهم حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری رئیس سازمان ملی جوانان کشور، دیداری با خولیو مارتینز رئیس وقت سازمان جوانان کشور کوبا داشتند...

 سید شهاب‌الدین واجدی از عکاسان باسابقه خبری، در اینستاگرام Instagram خود با انتشار این عکس برای اولین بار، نوشته است:

روز گذشته که خبر انتصاب حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری را به امامت جمعه [موقت]تهران شنیدم، خوشحالی زائدالوصفی در من ایجاد شد و یاد این عکس خاطره‌انگیزم شدم؛ از این روحانی خوش‌اخلاق، متعهد، اهل‌گفتگو، خوش‌صدا و خوش‌سیما، با احساس و جذاب و جاذب که هرچه بگویم کم گفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حاج آقای حاج‌علی‌اکبری با آن لب خندان و صدای قشنگ و نازنینش، حتما مستمع را بر سر ذوق آورد! چه نماز جمعه‌ای شود این هفته!

دوازده سیزده سال پیش در ابتدای دولت نهم که حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عهده دار ریاست سازمان ملی جوانان کشور بودند، دیداری با خولیو مارتینز رئیس وقت سازمان جوانان کشور کوبا داشتند که در پایان این دیدار، جناب خولیو هدایا و سوغات مخصوص کوبا از جمله سیگار برگ و تی‌شرت قرمز رنگی با تصویر حک شده از رهبر مبارزین آمریکای لاتین ارنستو چگوارا به ایشان تقدیم کرد. یادم نمی‌رود حاج آقا بعد از دیدن تی‌شرت و خنده حضار آن را به رسم سایز کردن جلوی خود گرفتند و خودشان هم خندیده و گفتند چه اندازه هم هست و...

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی همزمان دختر و پسر عاشق تهرانی / اشکان پشیمان شد المیرا مرد ! عروس کینه جو شب با لباس سربازی بالای سر خواهرشوهر رفت + عکس جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد جواد - س در زندان مشهد اعدام شد / این مرد همیشه پالتوی زرد می پوشید قصاص، شلاق و زندان برای زن و مردی که ارتباط شیطانی شان قتل سهیل را رقم زد+ عکس تصویر چهره این زن زیبای تهرانی که قربانی اسیدپاشی همسر برادرش شد+ عکس کثیف ترین پرونده ایران/ بابک و بهنام سراغ همسران یکدیگر می رفتند مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز وحشتناک به دختر دانشجو جلوی چشمان همکلاسی اش! / 3 پسر را کسی نمی شناسد! این سلطان نفت ایران اعدام نمی شود ! + عکس فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند فیلمی عجیب از زندان قزل حصار کرج با امکانات VIP در ایران / موبایل و ماهواره هم دارند! بچه پولدار تهران به خاطر هیجان باند تبهکاران را اداره می کرد ! راز پنهان شدن 2 مرد داخل تشک خوش خواب چه بود؟ راز قتل عام وحشتناک 2 پسر بچه توسط پیرمرد مهربان در باغچه خانه لو رفت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اینستاگرام Instagram امام جمعه عکس تهران احساس من چگوارا عکس زن دختر زندگی پسر فیلم قتل مشهد گذشت خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند