Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کاپيتان تيم ملي بسکتبال اظهار اميدواري کرد تا جشن صعود به جام جهاني در ايران و در کنار هواداران برگزار شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون بسکتبال، آرن داودي 32 ساله، متولد اصفهان و کاپيتان تيم ملي بسکتبال ايران است. او يکي از ورزشکاران موفق ارامنه است. داودي بسکتبال را از مدرسه علم و ادب آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرن سابقه حضور در باشگاه هاي ذوب آهن، دانشگاه آزاد اسلامي، شهرداري تبريز، همياري زنجان و شهرداري اراک را دارد. او در حال حاضر در ليگ برتر بسکتبال در تيم پالايش نفت آبادان بازي مي کند.
آرن داودي با تبريک سال نو ميلادي گفت: سال 2018 سال بسيار خوبي براي من هم در بسکتبال و هم در زندگي شخصي بود. اميدوارم سال جديد نيز سرشار از برکت و موفقيت براي همه دوستان باشد.
داودي اضافه کرد: هر سال روز 10 دي ماه ساعت 12 شب سال ميلادي تحويل مي شود. ارامنه پس از تحويل سال به کليسا مي روند. ما هم به کليساي وانک مي رويم و دعا مي کنيم. پس از تحويل سال ديد و بازديد ها شروع مي شود و به يکديگر عيدي مي دهيم. روز عيد هم ماهي و کوکوسبزي مي خوريم.
کاپيتان تيم ملي بسکتبال با اشاره به مجموعه باشگاه هاي آرارات که متعلق به ارامنه است اظهار کرد: آرارات مجموعه ورزشي کوچکي است که مسابقات مختلف مانند بازي هاي ارامنه، مسابقات بهاره، تابستانه و ... برگزار مي کند. من هم چندين بار در اين رقابت ها حضور داشته ام. ارامنه علاقه و استعداد خوبي به بسکتبال دارند. همين علاقه و استعداد باعث شده است بازيکنان ارمني زيادي از گذشته تا کنون در تيم ملي بسکتبال ايران حضور داشته باشند.
ملي پوش بسکتبال ايران با پر اهميت دانستن بازي هاي تيم ملي در پنجره ششم جام جهاني که در کشور برگزار مي شود بيان کرد: ميزباني رويداد مهمي مانند پنجره ششم جام جهاني اتفاق بسيار بزرگ و خوبي است. دو بازي مهم با ژاپن و استراليا در ايران داريم که اسفند برگزار مي شود. اميدوارم با حضور حداکثري هواداران صعود تيم ملي به جام جهاني چين را در کشور خودمان جشن بگيريم. ما به حمايت همه مردم و هوادارن نياز داريم.
او درباره حضور بازيکنان جوان در ترکيب تيم ملي بسکتبال خاطر نشان کرد: بسکتبال ايران در حال گذر از يک نسل به نسل ديگر است. هر روز جوان هاي بيشتري بايد وارد تيم شوند. در مسابقات پنجره پنجم بازيکناني همراه تيم بودند که براي اولين بار بود که همراه تيم ملي به مسابقات بين المللي اعزام مي شدند همين اتفاق مي تواند فرصت بسيار خوبي براي آن ها باشد تا به موفقيت هاي بزرگ تري برسند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جام جهاني بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA

این بازی با نتیجه 102 بر 88 به سود بوستون سلتیکس به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد