Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان، جعفر سمساری در این دیدار با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای و بازنشستگی کشور، طیف وسیعی از اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار داده است، تبیین حقوق شهروندی و ارتقای آگاهی عمومی مخاطبین از خدمات سازمان به جهت تسهیل امور و احقاق حقوق ذینفعان را ضروری خوانده و اذعان داشت، رسانه های جمعی و مطبوعات، به جهت تعامل با اقشار مختلف جامعه، می توانند در معرفی این خدمات و پیگیری مطالبات مردمی، سازمانها را یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در طی سالهای اخیر، استفاده از فناوری های نوین را گامی در جهت کاهش مراجعات حضوری به واحدهای اداری و اجرایی دانسته و تصریح کرد، اعتمادسازی و فرهنگ سازی در راستای استفاده از این خدمات، باید در جامعه مورد توجه قرار گرفته و دولت الکترونیک در بین آحاد مردم نهادینه شود.
سمساری، با توجه به افزایش چشمگیر خدمات و دامنه شمول تأمین اجتماعی در دوران پس از انقلاب اسلامی، خدمات این سازمان را  وسیله ای برای توسعه عدالت اجتماعی و اقتصادی جامعه دانسته و افزود، تأمین اجتماعی به عنوان هدف توسعه پایدار  در کشور مستقر شده است و ایام دهه فجر سال جاری، فرصت مغتنمی در جهت تبیین این دستاوردها در دوران ٤٠ ساله نظام انقلاب اسلامی خواهد بود.
  رئیس خانه مطبوعات استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اعلام اینکه مطبوعات و رسانه ها همواره در جهت اطلاع رسانی و شفاف سازی، در کنار دستگاه های اجرایی و  خدمت رسان هستند، فرهنگ سازی و توسعه زیرساخت های اجتماعی را از مهمترین کارکردهای رسانه های جمعی دانسته و افزود، طی سالهای اخیر، توسعه ابزارهای اطلاع رسانی، سرعت انتقال اطلاعات را افزایش داده است و در این میان هوشمندی لازم در جهت اطلاع رسانی صحیح و دقیق ضروری می نماید.
اسد فلاح، با اعلام آمادگی در جهت همکاری با سازمان ها در جهت تبیین دستاوردهای نظام همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر ایجاد وحدت و انسجام در راستای اجرای مقررات و تحقق اسناد بالادستی تأکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، اظهار داشت: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌‌ای که تاکنون به همت دولت سیزدهم در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

استاندار همدان افزود: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بازآفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم، بیان کرد: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنياد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌‌های اجرایی ایجاد شده است، عنوان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت انجام می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، ادامه داد: در کنار تحقق شعار “جهش‌ تولید با مشارکت مردم” جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری افزوده شده و در مجموع به ۲۸ شهر رسیده است، از همین رو فرمانداران و شهرداران تشویق‌های نوزده‌گانه را تبلیغ و تبیین کنند.

قاسمی فرزاد در پایان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید