Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مستند سینمایی «دریابست» به کارگردانی محمود شهبازی که به تازگی مراحل تولید را پشت سرگذاشته است، در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار رونمایی می‌شود.

این مستند پنج‌شنبه 13 دی‌ماه ساعت 19:30 در سالن اصلی سینما فلسطین به نمایش درمی‌آید؛ همچنین نشست خبری  «دریابست» با حضور کارگردان این مستند ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مستند سینمایی «دریابست» روایتی از زندگی صیادان استان هرمزگان و نوارساحلی مکران (دریای عمان) است با محوریت کشتی‌های موسوم به چینی. این مستند 64 دقیقه‌ای پشت پرده و دست‌های پنهان موضوع کشتی‌های چینی را برملا می‌کند و تحقیقات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)



منبع:پیج raywebsys

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) جزئیات حیرت انگیز از ساخت مسجد سه‌بعدی در عربستان توسط بن سلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت