Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های هیئت هندبال نجف‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان در آغاز دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان با هم روبه‌رو می‌شوند. ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور که در پایان نیم‌فصل نخست با صدرنشینی تیم زاگرس اسلام‌آباد به پایان رسید، از فردا پنجشنبه 13 دی ماه و با برگزاری دیدارهای هفته نخست دور برگشت پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از 2 دیدار فردا، تیم‌های هیئت هندبال نجف‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان دربی استانی هندبال اصفهان را برگزار می‌کنند. هر 2 تیم نتایج قابل قبولی در دور رفت لیگ برتر کسب نکرده و انتظارات را برآورده نکرده‌اند.

ذوب‌آهن که امسال بار دیگر به لیگ برتر بازگشت، با 3 پیروزی و 5 شکست در رده ششم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد. وضعیت برای تیم هیئت هندبال نجف‌آباد از این هم بدتر است و این تیم تازه لیگ برتری شده با 7 شکست و یک تساوی در انتهای جدول 9 تیمی لیگ برتر هندبال مردان جای گرفته است.

ذوب‌آهن در دیدار رفت با اختلاف یک گل و با نتیجه 21 بر 20 هیئت هندبال نجف‌آباد را شکست داد و باید دید شاگردان کیوان صادقی این بار در خانه حریف چه نتیجه‌ای رقم می‌زنند.

در دیگر مسابقه روز پنجشنبه نیز مس کرمان رده پنجمی میزبان تیم سربداران سبزوار رده هفتمی خواهد بود.

هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان روز جمعه با برگزاری 2 دیدار دیگر به پایان می‌رسد و تیم صدرنشین و 15 امتیازی زاگرس اسلام آباد به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود که با 3 امتیاز، نامش در خانه هشتم جدول رده‌بندی ثبت شده است.

فرازبام خائیز دهدشت نیز باید با نیروی زمینی کازرون بازی کند. نماینده دهدشت با 12 امتیاز و پس از سپاهان 14 امتیازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و نیروی زمینی نیز با 10 امتیاز پشت سر این تیم قرار گرفته است.

تیم هندبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان با قرعه استراحت روبه‌رو است.

لیگ برتر هندبال| زاگرس اسلام آباد قهرمان نیم فصل شدجدال صدرنشینان با نیروی زمینی و ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر هندبال15 نامزد ریاست فدراسیون هندبال مشخص شدند

برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:

پنجشنبه 13 دی ماه، ساعت 16

صنعت مس کرمان - سربداران سبزوار

هیئت هندبال نجف‌آباد - ذوب‌آهن اصفهان

جمعه 14 دی ماه، ساعت 16

نیروی زمینی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت

زاگرس اسلام آباد - نفت و گاز گچساران

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما فدراسیون فوتبال، اسامی ناظران ویژه انضباطی را به شرح زیر اعلام کرد.   یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی   دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش   پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی   سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی   نساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی   ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی   فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر   استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • اعلام ۸ ناظر ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر